LifeStyle

KFC isi prezinta noile produse in metrou

KFC revine cu o campanie de comunicare in metroul bucurestean.
Primul flight al campanie a inceput pe 22 septembrie si se va incheia pe 21 octombrie.
Pe traseul Magistrala II- Depoul IMGB deja pot fi vazute manerele branduite KFC. Partea a doua a campaniei va fi reluata pe 15 noiembrie cu o durata de o luna, pana pe 14 decembrie

KFC a mai desfasurat campanii de comunicare in noile garnituri ale metroului in 2004 si 2006 iar in acest an campania se axeaza pe promovarea a doua noi produse intrate in gama KFC- Bonless Bites (mini-fileuri din piept de pui ) si Crispy Sandwich.
Manerele din trenuri vor fi branduite fata-verso si contin informatii despre noile produse, dar si despre locatiile restaurantelor din apropierea statiilor de metrou.

Campania isi doreste atat promovarea noilor produse cat si consolidarea imaginii KFC in randul persoanele tinere si active, care prefera metroul ca principalul mijloc de transport.

KFC (Kentucky Fried Chicken ) este prezent pe piata din Romania din aprilie 1997, cand s-a deschis primul restaurant pe locul cunoscutului magazin alimentar Leonida, pe Blvd. Magheru din Bucuresti.

Primele 6 luni ale anului 2008 au adus pentru lantul de restaurante KFC o cifra de afaceri de peste 18 milioane de Euro, cu o crestere de peste 49% fata de aceeasi perioada a anului trecut, datorita noilor deschideri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *