Despre copii

JimJam, un canal educativ pentru copii la UPC

 UPC România anunţă lansarea JimJam, canalul cu numărul 113, devenind astfel operatorul cu cea mai largă ofertă de programe TV pentru platforma digitală. Noul canal JimJam este creat special pentru copiii între 1 şi 6 ani, fiind gândit să îmbine divertismentul cu educaţia. 
 
Rezultat din colaborarea între HIT Entertainment şi Chellomedia, noul canal JimJam, lansat anul trecut, s-a extins rapid în peste 50 de ţări, inclusiv Polonia, Rusia, Ungaria, Elveţia, Cehia, Olanda, Portugalia, Grecia, ţări din Orientul Mijlociu şi Singapore. 
Grila de programe JimJam include unele dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite desene animate, seriale antrenante, ce îndeamnă copiii să cânte şi să danseze împreună cu personajele, animaţii cu păpuşi şi cu figurine de plastilină. Programele sunt dublate în limba română, astfel încât copiii să poată interacţiona în limba lor cu personajele magice: “Thomas şi prietenii” (Thomas & Friends™), “Bob Constructorul” (Bob the Builder™), “Pompierul Sam” (Fireman Sam™), “Angelina Balerina” (Angelina Ballerina™) şi „Barney şi prietenii” (Barney & Friends™).  

„JimJam oferă un mix deosebit de programe de calitate, concepute special pentru a contribui la dezvoltarea emoţională, intelectuală şi socială a copiilor, prin experienţa unică pe care o oferă. Suntem conştienţi că televizorul nu înlocuieşte şcoala sau alte modalităţi tradiţionale de educare şi nu încercăm să ne substituim acestora. Dorim doar să oferim un instrument complementar şi să venim în ajutorul părinţilor prin informaţii şi sfaturi care să îi ajute să contribuie în cel mai bun mod la educarea şi dezvoltarea copiilor”, declară Diana Atănăsoaei, PR Manager Zonemedia Networks. 

JimJam va intra în casa a peste 150.000 abonaţi la televiziunea digitală prin cablu UPC, alături de alte 112 canale TV care acoperă o gamă variată de interes, pentru a satisface gusturile tuturor clienţilor. Dintre aceştia, copiii necesită o atenţie mărită, întrucât ei au cea mai mare nevoie de un conţinut dedicat şi adecvat, care să îi ajute să se dezvolte armonios, din toate punctele de vedere, sub supravegherea părinţilor.                                                                                                                                   

                                                                                                                                                                                                                                

„Încercăm ca prin conţinutul ofertei noastre de canale să răspundem cât mai bine nevoilor specifice ale fiecărei categorii de public, acordând o atenţie specială copiilor. Prin urmare, ne-am extins oferta cu un nou canal, JimJam. Datorită serviciilor pe care le oferim pentru platforma digitală, aşa cum este DVR-ul, de exemplu, clienţii nostri şi copiii acestora pot urmări programele JimJam la o calitate superioară, având posibilitatea de a-şi alege singuri intervalul orar în care vor să le urmărească”, spune Raluca Milin, Marketing & Sales Director UPC România.                                                                                                                                                                       

                                                                                                                                                                                          

„Unul dintre studiile realizate de UPC – sondajul anual european de                       televiziune – arăta îngrijorarea din ce în ce mai mare a părinÅ£ilor faţă de   conÅ£inutul programelor de televiziune la care sunt expuÅŸi copiii, datorită gradului crescut de violenţă. Totodată,  părinÅ£ii oferă un credit din ce în ce mai mare rolului educaÅ£ional al programelor de televiziune. Prin lansarea JimJam am Å£inut cont de toate aceste preocupări ale părinÅ£ilor, punând la dispoziÅ£ia lor o ofertă mai mare de programe dedicate pentru copii.  PărinÅ£ii au, în acest fel, siguranÅ£a unui conÅ£inut adecvat copiilor cu un impact educaÅ£ional ridicat totodată”, completează Raluca Milin.  

Acest demers al UPC vine în completarea altor măsuri luate de companie pentru a oferi un mai bun control asupra conţinutului la care sunt expuşi copii. Astfel, în cadrul serviciului de televiziune digitală este disponibilă, începând de anul trecut, opţiunea de control parental. Cu ajutorul acesteia, părinţii pot bloca un număr de 5 canale, împiedicând astfel copiii să aibă acces la programe nerecomandate pentru creşterea şi educaţia lor.  

Informaţii suplimentare despre JimJam

JimJam s-a lansat pe platforma Sky Italia în octombrie 2006. Canalul a fost achiziţionat în septembrie 2007 în urma unui parteneriat vizând lansarea şi distribuţia internaţională a lui JimJam, încheiat între Chellomedia, o companie a Liberty Global, şi HIT Entertainment. Chello Zone, divizie a lui Chellomedia, vine cu experinţa în distribuţia de canale internaţionale şi experienţa în administrarea şi reînnoirea portofoliului de programe al HIT pentru a oferi JimJam în România. 

Informaţii suplimentare despre UPC  
UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.300.000 de clienţi din circa 200 oraşe. De când a intrat pe piaţa românească, în 1992, UPC a investit peste 700 de milioane EUR, devenind astfel cel mai mare investitor american din ţară. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 15.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România  este afiliată la Liberty Global, Inc. (
www.upc.ro). 

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 30 septembrie 2008, LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 16 milioane de clienţi din 15 ţări, în principal în Europa, Japonia, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa. (www.lgi.com) 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *