UPC România anunţă lansarea JimJam, canalul cu numărul 113, devenind astfel operatorul cu cea mai largă ofertă de programe TV pentru platforma digitală. Noul canal JimJam este creat special pentru copiii între 1 ÅŸi 6 ani, fiind gândit să îmbine divertismentul cu educaÅ£ia.Â
Â
Rezultat din colaborarea între HIT Entertainment ÅŸi Chellomedia, noul canal JimJam, lansat anul trecut, s-a extins rapid în peste 50 de ţări, inclusiv Polonia, Rusia, Ungaria, ElveÅ£ia, Cehia, Olanda, Portugalia, Grecia, ţări din Orientul Mijlociu ÅŸi Singapore.Â
Grila de programe JimJam include unele dintre cele mai cunoscute ÅŸi îndrăgite desene animate, seriale antrenante, ce îndeamnă copiii să cânte ÅŸi să danseze împreună cu personajele, animaÅ£ii cu păpuÅŸi ÅŸi cu figurine de plastilină. Programele sunt dublate în limba română, astfel încât copiii să poată interacÅ£iona în limba lor cu personajele magice: “Thomas ÅŸi prietenii†(Thomas & Friendsâ„¢), “Bob Constructorul†(Bob the Builderâ„¢), “Pompierul Sam†(Fireman Samâ„¢), “Angelina Balerina†(Angelina Ballerinaâ„¢) ÅŸi „Barney ÅŸi prietenii†(Barney & Friendsâ„¢). Â
„JimJam oferă un mix deosebit de programe de calitate, concepute special pentru a contribui la dezvoltarea emoÅ£ională, intelectuală ÅŸi socială a copiilor, prin experienÅ£a unică pe care o oferă. Suntem conÅŸtienÅ£i că televizorul nu înlocuieÅŸte ÅŸcoala sau alte modalităţi tradiÅ£ionale de educare ÅŸi nu încercăm să ne substituim acestora. Dorim doar să oferim un instrument complementar ÅŸi să venim în ajutorul părinÅ£ilor prin informaÅ£ii ÅŸi sfaturi care să îi ajute să contribuie în cel mai bun mod la educarea ÅŸi dezvoltarea copiilorâ€, declară Diana Atănăsoaei, PR Manager Zonemedia Networks.Â
JimJam va intra în casa a peste 150.000 abonaÅ£i la televiziunea digitală prin cablu UPC, alături de alte 112 canale TV care acoperă o gamă variată de interes, pentru a satisface gusturile tuturor clienÅ£ilor. Dintre aceÅŸtia, copiii necesită o atenÅ£ie mărită, întrucât ei au cea mai mare nevoie de un conÅ£inut dedicat ÅŸi adecvat, care să îi ajute să se dezvolte armonios, din toate punctele de vedere, sub supravegherea părinÅ£ilor.                                                                                                                                 Â
                                                                                                                                                                                                                              Â
„Încercăm ca prin conÅ£inutul ofertei noastre de canale să răspundem cât mai bine nevoilor specifice ale fiecărei categorii de public, acordând o atenÅ£ie specială copiilor. Prin urmare, ne-am extins oferta cu un nou canal, JimJam. Datorită serviciilor pe care le oferim pentru platforma digitală, aÅŸa cum este DVR-ul, de exemplu, clienÅ£ii nostri ÅŸi copiii acestora pot urmări programele JimJam la o calitate superioară, având posibilitatea de a-ÅŸi alege singuri intervalul orar în care vor să le urmăreascăâ€, spune Raluca Milin, Marketing & Sales Director UPC România.                                                                                                                                                                     Â
                                                                                                                                                                                        Â
„Unul dintre studiile realizate de UPC – sondajul anual european de                      televiziune – arăta îngrijorarea din ce în ce mai mare a părinÅ£ilor faţă de  conÅ£inutul programelor de televiziune la care sunt expuÅŸi copiii, datorită gradului crescut de violenţă. Totodată, părinÅ£ii oferă un credit din ce în ce mai mare rolului educaÅ£ional al programelor de televiziune. Prin lansarea JimJam am Å£inut cont de toate aceste preocupări ale părinÅ£ilor, punând la dispoziÅ£ia lor o ofertă mai mare de programe dedicate pentru copii. PărinÅ£ii au, în acest fel, siguranÅ£a unui conÅ£inut adecvat copiilor cu un impact educaÅ£ional ridicat totodatăâ€, completează Raluca Milin. Â
Acest demers al UPC vine în completarea altor măsuri luate de companie pentru a oferi un mai bun control asupra conÅ£inutului la care sunt expuÅŸi copii. Astfel, în cadrul serviciului de televiziune digitală este disponibilă, începând de anul trecut, opÅ£iunea de control parental. Cu ajutorul acesteia, părinÅ£ii pot bloca un număr de 5 canale, împiedicând astfel copiii să aibă acces la programe nerecomandate pentru creÅŸterea ÅŸi educaÅ£ia lor. Â
Informaţii suplimentare despre JimJam
JimJam s-a lansat pe platforma Sky Italia în octombrie 2006. Canalul a fost achiziÅ£ionat în septembrie 2007 în urma unui parteneriat vizând lansarea ÅŸi distribuÅ£ia internaÅ£ională a lui JimJam, încheiat între Chellomedia, o companie a Liberty Global, ÅŸi HIT Entertainment. Chello Zone, divizie a lui Chellomedia, vine cu experinÅ£a în distribuÅ£ia de canale internaÅ£ionale ÅŸi experienÅ£a în administrarea ÅŸi reînnoirea portofoliului de programe al HIT pentru a oferi JimJam în România.Â
InformaÅ£ii suplimentare despre UPC Â
UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaÅ£ii prin cablu din Å£ara noastră. ReÅ£elele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.300.000 de clienÅ£i din circa 200 oraÅŸe. De când a intrat pe piaÅ£a românească, în 1992, UPC a investit peste 700 de milioane EUR, devenind astfel cel mai mare investitor american din Å£ară. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 15.000 de angajaÅ£i UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea ÅŸi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acÅ£iunile lor. UPC România  este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro).Â
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaÅ£ii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce ÅŸi internet în bandă largă, pentru a-ÅŸi conecta clienÅ£ii la lumea informaÅ£iei, a comunicării ÅŸi a divertismentului. La data de 30 septembrie 2008, LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 16 milioane de clienÅ£i din 15 ţări, în principal în Europa, Japonia, Chile ÅŸi Australia. Liberty Global, Inc. deÅ£ine acÅ£iuni în companii de distribuÅ£ie de programe ÅŸi conÅ£inut media, cum este Chellomedia în Europa. (www.lgi.com)Â