Intertel Communications deruleaza in prezent campanii SMS de tipul TEXT&WIN pentru brandurile gigantului Procter&Gamble: Duracell si Braun. Este vorba de 4 campanii ce se desfasoara simultan in 3 tari: Romania, Bulgaria si Bosnia-Hertegovina.
Campaniile Duracell, denumite “Summer Bunny – Win prizes and much more memories with Duracell†au loc in Bulgaria si Bosnia Hertegovina si se vor finaliza pe 30 iunie. In vederea participarii la promotie, consumatorii trebuie sa se uite sub eticheta produselor participante, sa gaseasca un cod alfanumeric de 6 caractere pe care ca-l trimita prin SMS la numerele dedicate campaniilor pentru fiecare tara in parte, sau sa il inscrie pe site-urile dedicate. In cazul Bulgariei premiile constau in biciclete, camere foto si MP3 playere, in timp ce castigatorii concursului din Bosnia Hertegovina vor primi o excursie in Turcia si multe alte premii.
Tot in aceasta perioada, Intertel gestioneaza din punct de vedere tehnic si client service campaniile Braun din Romania si Bulgaria. Promotiile se vor finaliza pe 31 iulie si ofera posibilitatea castigarii unei excursii de shopping la Milano pentru participantii din Romania si a unor premii de 1000 de EUR pentru cei din Bulgaria.
“Din punct de vedere logistic, coordonam de la Bucuresti toate cele 4 campanii, cu ajutorul a peste 12 colegi. Aceste proiecte nu s-ar fi putut derula insa fara sprijinul si viziunea persoanelor implicate din partea Procter&Gamble†a declarat Maia Novolan, director general Intertel Communications.
Echipa P&G pentru aceste campanii este formata din Bogdan Epure- Corporate Marketing Manager P&G Balkans; Anca Romila, ABM Duracell Balkans si Elena Goaga – Category Assistant Braun& Duracell.
Nu este pentru prima data cand Intertel Communications, lider pe piata din Romania pentru derularea campaniilor de SMS Marketing, asigura suport pentru servicii SMS ce se desfasoara in tarile din regiune. O perioada insemnata de timp Intertel a furnizat servicii SMS de tip TV Interactive pentru Viva Ungaria si MTV Turcia.
“Ne bucura faptul ca reusim sa ne demonstram know-how-ul acumulat si pe pietele vecine, mai ales ca targetam derularea de noi proiecte in aceste tari si pentru alti clienti si avem in vedere pentru urmatorii ani, extinderea companiei in regiune†a mai adaugat directorul general Intertel Communications.