LifeStyle

In Cernavoda copacii poarta nume

Nuclearelectrica SA a lansat un program de educatie ecologica dedicat copiilor din Cernavoda. Peste 120 de elevi s-au inscris cu mult entuziasm ca voluntari in cadrul campaniei “Primeste un arbore in familia ta”.

In prima etapa de plantare, care a avut loc pe 17 octombrie 2008, in curtea liceelor teoretic “Anghel Saligny”, Liceul Energetic si Scoala Generala numarul 4, din Cernavoda, 50 de elevi au plantat 50 de puieti de copaci si arbusti carora le-au dat nume si le-au facut promisiunea ca ii vor ingriji constant.
Aceasta actiune de responsabilitate social corporativa a fost apreciata de catre comunitatea locala, motiv pentru care SN Nuclearelectrica SA a organizat a doua etapa de plantare cu alti copii voluntari inscrisi in campanie, din cadrul scolilor generale 1, 2 si 3 din Cernavoda. Micii ecologisti au beneficiat in acelasi timp de o educatie ecologica cat si de sfaturi practice privind ingrijirea mediului inconjurator pe care le-au aplicat chiar la fata locului.
Pe 4 noiembrie 2008 a avut loc a doua etapa de plantare din cadrul campaniei “Primeste un arbore in familia ta”. In curtea centralei de la Cernavoda reprezentanti ai managementului au ajutat copii sa planteze puieti de measteacan, salcie, arbori decorativi, stejar. Impreuna le-au dat nume iar copii au promis ca vor avea grija de dezvoltarea lor in timp. Primul copac plantat de domnul director al Centralei Nucleare, dr. ing. Ionel Bucur a primit numele Atomicul.
Nuclearelectrica prin insasi natura activitatii sale de producere a energiei electrice prin procedeu nuclear reprezinta un exemplu pentru ziua de maine, in care mediul va fi protejat de emisiile de carbon. Aceasta campaniei de responsabilizare a tinerei generatii in spiritul protejarii naturii se doreste a fi un demers de durata, cu posibilitati de continuare si diversificare a tematicii.
Evenimentul a fost conceput si organizat de SN Nuclearelectrica si Strategicom Consult.

SN “Nuclearelectrica” S.A. este operatorul centralei nucleare de la Cernavoda si al Fabricii de combustibil Nuclear de la Pitesti. Cu cele doua unitati nucleare in functiune, Nuclearelectrica este al doilea mare producator de energie electrica din Romania, asigurand aproximativ 18% din necesarul intern.

Strategicom este firma de consultanta de comunicare corporate care imbina instrumentele specifice domeniului pentru a oferi clientilor sai rezultate palpabile in timp optim. In cei cinci ani de activitate, domeniile in care creativitatea si strategia au generat rezultate notabile au cuprins: agricultura, energie, farmaceutice, produse de larg consum, consultanta imobiliara, ONG-uri, retail, telecom, IT, avocatura, resurse umane, organizare targuri si expozitii.

http://www.nuclearelectrica.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *