SC Johnson lanseaza, pe 15 ianuarie, campania “Impreuna pentru un mediu mai verde”, celebrand 15 ani de prezenta pe piata din Romania. In semn de multumire pentru loialitatea consumatorilor, compania doreste sa le asigure dreptul la un mediu inconjurator echilibrat, participand la reimpadurirea zonelor masiv defrisate din Romania.
Romania a pierdut, in ultimii 20 de ani, zeci de mii de hectare de padure, din cauze naturale, dar si ca urmare a actiunii umane, a expansiunilor agricole si urbane. Mediul este afectat atat pe termen scurt, prin cresterea semnificativa a riscului de inundatii, cat si pe termen lung, defrisarile masive afectand negativ evolutia climei. Desfasurata in perioada 15 ianuarie – 15 aprilie 2009, campania “Impreuna pentru un mediu mai verde” ofera consumatorilor de produse SC Johnson ocazia de a contribui si ei la reimpadurirea zonelor puternic afectate de inundatii.
Cu banii adunati pe durata campaniei, SC Johnson va planta, in luna aprilie, sarbatorita pe plan international drept “luna padurii”, 25.000 de copaci in doua dintre zonele cu cel mai mare deficit de vegetatie forestiera: Calarasi, judetul cu cele mai multe defrisari din tara, si Maramures, judet puternic afectat de inundatiile din perioada august-septembrie 2008.
Produsele participante la campanie sunt Glade, Pronto si Raid, produse lider de piata in categoria din care fac parte. Fiecare dintre acestea va purta, in perioada 15 ianuare – 15 aprilie, eticheta speciala a campaniei. Cumparandu-le, consumatorii participa alaturi de SC Johnson la reimpadurirea zonelor defrisate.
Implicarea in activitati in beneficiul comunitatii reprezinta o dimensiune importanta de responsabilitate comunitara in toate tarile unde SC Johnson isi desfasoara activitatea. Preocuparea pentru mediu a SC Johnson se traduce si prin selectia atenta a materialelor brute din care sunt fabricate produsele, acestea fiind permanent evaluate pentru a indeplini si respecta normele de mediu. “Responsabilitatea sociala este perceputa de SC Johnson ca un proces complex care se exinde dincolo de produsele pe care le comercializeaza. SC Johnson si-a redus consumul de combustibil inca de acum 10 ani si ajuta comunitatile in care activeaza pentru a le crea conditii de trai mai bune in ceea ce priveste mediul inconjurator.”, a declarat Lucian Lazarovici, Trade Strategy & Marketing Manager SC Johnson Romania.
In linie cu politica internationala de responsabilitate sociala, SC Johnson Romania se implica in activitati in beneficiul comunitatii. Cu ocazia aniversarii a 10 ani SC Johnson in Romania, compania a donat 1000 lei pentru fiecare produs, pentru 1 milion de produse vandute pe parcursul lunii iulie 2004. Fondurile astfel obtinute, 30.000 USD, au fost folosite pentru cumpararea de carti care au fost donate bibliotecilor scolare din toata tara. Din mai 2003, SC Johnson este membru fondator United Way Romania, iar in decembrie 2003, in cooperare cu ADP, a plantat copaci de-a lungul cheiului Dambovitei.
La nivel global, SC Johnson este una dintre cele mai mari companii multinationale care produc si comercializeaza marci cunoscute de produse de intretinere a locuintei. Compania numara peste 12.000 de angajati in intreaga lume, avand vanzari de peste 7,5 miliarde de dolari in 2007, in peste 70 de tari. SC Johnson a sarbatorit recent 15 ani de activitate in Romania. Marcile SC Johnson au dobandit rapid notorietate si au patruns in gospodariile romanilor datorita calitatii si tehnologiei inovatoare: Glade, Oust, Pronto, Duck Anitra, Mr. Muscle, Raid, Baygon, Autan, OFF! si Stira e Ammira.