Compania Hyundai Motor, dealerul pe Bucureşti al importatorului Hyundai to România, a deschis în luna martie două noi showroom-uri în Capitală, în zonele Kogălniceanu şi Lizeanu, ridicând la şapte numărul spaţiilor de expunere si vanzare al modelelor binecunoscutei mărci coreene.
Noul showroom din Kogălniceanu are o suprafaţă de 250 de metri pătraţi, iar locaţia Lizeanu dispune de 450 de metri pătraţi, fiind rezultatul unor investitii majore din partea companiei Hyundai Motor Bucuresti. Ambele showroom-uri se ridică la standardele impuse de compania producătoare şi sunt rezultatul unui program de extindere a tuturor laturilor de reprezentare Hyundai pentru Bucureşti, atât la nivel de prezentare, cît şi la nivel de service sau consultanţă în vânzări. Astfel, în aceste locaţii, clienţii vor putea afla cele mai detaliate informaţii despre noile modele Hyundai Santa Fe, Tucson, Accent, Terracan, Sonata, Coupe şi Getz, inclusiv consultanţă în vânzări privind modurile de achiziţie şi finanţare a oricăruia dintre modelele preferate.
Pentru aceasta, Hyundai Motor a suplimentat personalul companiei de la 90 la 150 de angajaţi. Şi pentru service, compania a extins numărul lucrătorilor şi al specialiştilor, extinzând programul la două schimburi complete pentru a optimiza timpul necesar reparaţiilor. În acest fel, programul service-lui Hyundai din Bulevardul Expoziţiei a crescut, fiind 8-22 de luni până vineri şi 9-13 sâmbăta.
Potrivit directorului general Hyundai Motor, Constantin Grosan, eforturile companiei se canalizează în direcţia ridicării numărului de autovehicule vândute la 4.500 de unităţi în acest an, odată cu sporirea satisfacţiei clienţilor în privinţa serviciiilor oferite. De altfel, compania Hyundai Motor a aniversat în martie primul an de la înfiinţarea sa, prin desprinderea de importatorul Hyundai Auto România, companie membră a grupului ŢiriacAuto, rezultatele înregistrate fiind cât se poate de satisfăcătoare.
“Rezultatul pozitiv al vânzărilor din 2006 – un număr de 2.500 de maÅŸini vândute, reprezentând 32% din vânzările totale ale mărcii Hyundai în România ne face încrezători să credem că vom atinge un volum de vânzări de 4.500 de autovehicule în 2007, fiind un proiect ambitios pentru compania noastra. Cele două noi showroom-uri, Lizeanu ÅŸi Kogălniceanu, se alătură astfel locaÅ£iilor deja existente, ExpoziÅ£iei, Decebal, Titulescu, Pantelimon ÅŸi Militari, ÅŸi ne vor oferi un sprijin important în atingerea planurilorâ€Â, a spus Contantin Grosan, Director General Hyundai Motor.
Hyundai a vândut pe piaţa românească un total de 7.788 vehicule în cursul anului 2006. Marca s-a clasat pe primele locuri la vânzările din clasa SUV, locul 1 fiind adjudecat de Hyundai Santa Fe, iar al 2-lea de Hyundai Tucson.
ÂÂ