FILME

Honda te transforma in vedeta de film

Honda Motor Europe lanseaza astazi “Live Every Litre”, un proiect grandios care include realizarea unui film cu aportul comunitatii, ce prezinta calatoriile extraordinare ale unor persoane reale. Regizat de premiatul producator de documentare Claudio Von Planta, Honda lanseaza castingul online pentru distributia in filmul sau. Documentarul va urmari participantii de pe intreg cuprinsul Europei in calatoriile pe care acestia si-au dorit intotdeauna sa le intreprinda – si totul se va petrece la volanul noului model CR-Z, hibridul sport al Honda.

Starurile filmului vor fi urmarite de Caludio si de echipa sa, care vor surprinde pe pelicula reactiile, emotiile si experientele acestora, realizand astfel un film de lung metraj. Documentarul va descrie povestile unice ale participantilor, care trebuie mai intai sa participe la campania ce le ofera posibilitatea de a fi implicati in acest proiect initiatic.

Toate calatoriile potentiale vor fi prezentate pe www.liveeverylitre.com, unde cele mai votate povesti vor aparea in film. Apoi Claudio va lucra impreuna cu un grup independent de bloggeri – invitati din toata Europa pentru a se alatura echipei proiectului Live Every Litre – pentru a alege distributia finala pe baza povestilor vizionate, a celor mai apreciate si a celor preferate de public.

Pentru a avea sansa de a participa la acest proiect sustinut de social media, doritorii trebuie sa se logheze la site-ul Live Every Litre unde pot opta pentru tipul de calatorie, provocare sau traseu pe care doresc sa le urmeze. Odata ce au trimis aplicatia, isi pot promova experientele online prin canalele sociale media pe care le aleg si pot descarca widget-uri de pe site-ul Live Every Litre pentru a face publice calatoriile lor si prietenilor, familiei, colegilor sau comunitatilor.

Honda iese din tipare cu Live Every Litre, asa cum spune Laura Price, PR Executive in cadrul Honda Motor Europe: “Live Every Litre va oferi consumatorilor de media online sansa de a face ceva unic si diferit. Speram sa dam oamenilor posibilitatea de a-si satisface ambitiile si de a experimenta ceva ce nu pot face in viata de zi-cu-zi. Mare parte din aceasta campanie se va baza pe impresiile de grup, cu participanti si alte persoane online stabilind rezultatul final, ceea ce face ca acest proiect sa fie atat de interesant.”

Rutele si calatoriile care vor face parte din proiectul Live Every Litre nu vor fi decise pana cand toti potentialii participanti nu vor completa aplicatia lor pe website si pana ce comunitatea nu va vota. Sesiunea pentru completarea aplicatiilor se va deschide imediat si se va inchide la data de 15 martie 2010. Fanii vor putea viziona aventurile pe toata durata proiectului pe site-ul Live Every Litre.

Evenimentul va avea loc in luna mai a acestui an, inainte ca modelul CR-Z sa fie pus in vanzare, iar persoanelor din distributia finala li se va oferi posibilitatea fara precedent de a avea acces la primul hibrid manual cu 6 viteze din lume. Proiectul va da posibilitatea europenilor de a urmari filmarile, iar participantii norocosi vor experimenta noul coupe.

Participantii alesi trebuie sa aiba varsta de cel putin 18 ani si sa detina permis de conducere. Pentru informatii suplimentare, inclusiv termeni si conditii, va rugam sa vizitati www.liveeverylitre.com.

Proiectul Live Every Litre a fost creat de Honda impreuna cu agentia de comunicare Grey London si co-produs de 90:10 Group, agentia de consultanta in social business, agentia digitala Fitch Live si de agentia word-of-mouth Wildfire.

FINAL

Cateva cuvinte de la regizorul nostru, Claudio Von Planta: Sunt un producator pasionat de filme documentare, cu peste 20 de ani experienta ca liber profesionist. Probabil sunt cel mai bine cunoscut datorita filmelor LONG WAY ROUND si LONG WAY DOWN in care am urmarit actorii Ewan McGregor si Charlie Boorman in calatoriile acestora pe motociclete in jurul lumii si pe intreg cuprinsul Africii.

In afara filmelor de aventura, sunt in special mandru de cateva filme ale mele referitoare la probleme curente – probabil mai putin distractive, dar care mi-au adus recunoasterea – SURVIVING SUDAN – un reportaj privind conditia refugiatilor din Darfur care a castigat o nominalizare la premiile Emmy pentru cel mai bun documentar de lung metraj din 2006. LIVING WITH AIDS a castigat premiul One World Media Award 2006 pentru cel mai bun jurnalist de reportaje si s-a numarat printre finalistii pentru cel mai bun documentar TV.

Puteti gasi mai multe informatii privind experienta mea pe site-ul: www.vonplanta.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *