Stiri

Guiness TV Clock – Made for more

Guinness lansează noul spot TV “Clock”, ca parte a campaniei “Made of More”. Guinness, producătorul berii stout numărul 1 în lume, lansează un nou spot TV în cadrul campaniei sale de marketing “Made of More”. Noul spot spune povestea unui ceas magic, care are puterea de a da timpul înainte sau înapoi. Spotul “Clock” rulează în Europa de la sfârşitul lunii ianuarie, fiind disponibil şi pe canalul YouTube al Guinness. Lansarea sa în premieră mondială a avut loc pe posturile TV din Irlanda şi Marea Britanie.


Noul spot pune în evidenţă valorile împărtăşite de Guinness şi de consumatorii săi – dorinţa de a obţine mai multe de la viaţă, punând în joc şi mai mult. Acţiunea are loc în Republica Cehă, în jurul anului 1890, centrându-se pe povestea unui ceas al oraşului, care nu se mulţumeşte cu statutul de simplu obiect. Ceasul începe să controleze timpul, astfel încât să facă zilele locuitorilor mai frumoase. Astfel, face timpul să treacă mai repede, pentru a ajuta un cizmar copleşit de muncă, dă secundele înapoi evitând un accident sau opreşte timpul în loc, pentru a prelungi clipele minunate.
În acest spot au participat 162 de actori, dintre care 150 au personificat locuitorii oraşului şi soldaţii întorşi din război. Filmările au fost realizate în Český Krumlov (Cehia), oraş recunoscut pentru arhitectura sa bine conservată.
“Guinness se bucură de o suită de reclame memorabile, realizate de-a lungul istoriei sale. Ne dorim ca şi acest nou spot aspiraţional să inspire toţi iubitorii brandului Guinness, încurajându-i să nu se mulţumească cu puţin şi să fructifice la maximum fiecare zi”, subliniază Roccos Cosmatos, Vice-Preşedinte Marketing URBB, compania care deţine în portofoliul său marca Guinness în România.
“Made of More” este cea mai mare campanie Guinness desfăşurată în acest moment. Campania a debutat în octombrie 2012 cu primul spot TV, “Cloud”.
Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.guinness.com.

Despre Guinness

Guinness este o bere premium, cu o aromă unică de orz prăjit şi caramel care îi dă o notă distinctă. Berea Guinness este savurată în peste 150 de ţări, până în Barbados, Nigeria şi Indonezia. Consumul zilnic anual de bere Guinness se ridică la peste 10 milioane de pahare.
Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol iconic celebru, având la bază valori puternice precum excelenţa, inovaţia şi spiritul filantropic.
URBB, compania în portofoliul căreia se află berea Guinness în România, este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, fiind prezent atât pe piaţa berii, cât şi pe cea a băuturilor răcoritoare şi a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini şi Bilbor.
Povestea berii Guinness
De mai bine de 250 de ani, berea Guinness este unul dintre cele mai faimoase simboluri ale culturii irlandeze. Încă din 1759, reţeta unică a lui Arthur Guinness a adus consumatorilor din întreaga lume una dintre cele mai fine experienţe ale consumului de bere.
Guinness este un simbol global preferat de numeroşi cunoscători fini de bere, avand în spate una dintre cele mai lungi şi vii istorii. Tradiţia şi moştenirea irlandeză sunt elementele ce dau gustul inegalabil al acestui sortiment de bere neagră. Stilul şi personalitatea Guinness provin din metoda de fabricare complexă care presupune prepararea şi folosirea celor mai rafinate ingrediente naturale într-un proces steril de înaltă tehnologie:
Vechea tradiţie de prăjire a orzului oferă nuanţa specială a rubiniului închis şi dă caracterul unic al gustului;
Berarii Guinness folosesc o cantitate dublă de hamei, pentru o aromă bogată, iar prospeţimea ingredientelor este captată de soiul de drojdie specific, care asigură o fermentare completă, plină de savoare;
Legendarul proces de maturare face ca “Guinness să fie Guinness”, o bere singulară, cu o eleganţă aparte;
Guinness se distinge prin spuma spectaculoasă, un element consistent al produsului, indiferent de variant.
Poate cel mai important lucru, unicitatea berii, este dată de moştenirea unei arte tradiţionale a berarilor, a măiestriei şi pasiunii acestora.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *