Ilona Felicjańska a fost premiata in cadrul unei ceremonii la Copenhaga, la care au participat 350 de jurnalisti, de la publicatii atat locale cat si internationale, si Alteta Sa Regala Printesa Maria. ECCO a acordat fostului model suma de 33,500 de euro, pe care Felicjańska a decis sa o doneze unui centru de reabilitare pentru copiii cu handicap si mamelor acestora din Polonia.
Ilona Felicjańska, un fost model de talie internationala si fondatoarea agentiei poloneze de PR Felicjańska, este cea de-a treia femeie care castiga premiul Walk In Style, oferit de compania ECCO. Premiul este un omagiu adus femeilor care reprezinta o sursa de inspiratie pentru toti cei din jurul lor, datorita curajului si entuziasmului de care dau dovada.
Juriul, format din cinci jurnalisti, redactori sefi ai unor renumite publicatii din diferite tari – Camilla Lindemann (IN, Danemarca), Ellen Arnstad (Henne, Norvegia), Mona Johansson (Damernas Vrld, Suedia), Bigs Mller (Petra, Germania), Ester Sternkopf (ELLE, Polonia) si directorul de creatie de la ECCO, Ejnar Truelsen au ales in unanimitate castigatoarea.
Reprezentantii juriului au vazut in Ilona Felicjańska un model de urmat care trebuie recunoscut si admirat. Ilona a reusit sa stranga mii de euro pentru cei nevoiasi, prin intermediul organizatiei de caritate Forgetmenot, pe care a infiintat-o acum cinci ani. Determinarea si curajul sau i-au adus succesul atat pe plan national, cat si international, devenind o adevarata ambasadoare a cauzelor caritabile.
Sunt profund onorata sa primesc premiul ECCO Walk In Style 2010. Sa-mi ofer ajutorul face parte din viata mea reprezinta o modalitate de a rasplati faptul ca sunt o persoana foarte norocoasa in general. Am fondat organizatia Forgetmenot cu scopul de a ajuta copiii care sufera de paralizie cerebrala si pe mamele acestora. Doi din 100 de copii sunt diagnosticati cu paralizie cerebrala si numai 1% dintre acestia dispun de fonduri suficiente pentru a se reabilita. Restul copiilor nu isi pot permite tratamentul., a spus Ilona in momentul in care Alteta Sa Regala Printesa Maria i-a inmanat premiul.
Ceremonia de premiere s-a desfasurat dupa o prezentare a noii colecii ECCO de toamna-iarna 2010. Podiumul, conceput de catre directorii de creatie Uffe Buchard si Kim Grenaa de la agentia de consultanta de imagine Style Counsel, a ajutat la realizarea unei ambiante in ton cu traditia scandinava – plina de confort si stil.
ECCO a prezentat 4 noi tendinte pentru sezonul ce urmeaza: Sweet Temptation, Workers Uniform, Blue Collar Classic si The New Business. Temele s-au inspirat din criza economica, care a marcat profund intreaga lume si s-a asigurat ca lucrurile vor arata diferit in acest sezon. Accentul cade pe valorile clasice, iar ECCO promoveaza solidaritatea, curajul, disciplina interioara si, in mod special, devotamentul.
Modelele au purtat accesorii cu parti de pantofi si detalii din piele care au subliniat faptul ca a fost intr-adevar un show al pantofilor. ECCO, cea de-a treia companie producatoare de pantofi din lume, a expus tendintele noului sezon: incaltaminte cu varful rotund, culori inchise si tocuri de o inaltime moderata. Toti pantofii vor fi perfecti pentru uniforma sezonului: jeansii.
Show-ul ECCO si premiul Walk In Style exprima fundamentul filosofiei companiei scandinave, care scoate in evidenta importanta confortului. ECCO apreciaza femeile care se simt confortabil in propria piele, care reprezinta modele pentru alte femei si fac lumea un loc mai confortabil. Crezul ECCO este ca stilul si confortul pot fi combinate cu usurinta si ca pantofii confortabili reprezinta bazele starii de bine.
Programul caritabil al ECCO, Walk For Life, isi propune sa promoveze ideea de sanatate, copiii si mediul inconjurator, intr-un efort pentru a face lumea un loc mai confortabil. Acest scop este adanc inradacinat in filosofia ECCO: aceea de a crea un progres confortabil.
Castigatoarele ECCO Walk In Style pot folosi banii primiti drept premiu pentru a sustine femeile si ii pot dona oricarei organizatii care sprijina acest scop.