Stiri

Fotbal online – canal Youtube de la Gilette

Gillette şi Youtube anunţă astăzi un amplu parteneriat al cărui scop este reinventarea modului în care oamenii privesc fotbalul online. Odată cu lansarea Clubului de Fotbal Gillette- noul canal de brand Youtube care va aduce informaţii noi, în exclusivitate şi imagini din culisele echipelor din ligile de top ale lumii, Gillette va deveni sponsorul principal al conținutului de fotbal pe Youtube în Europa,Africa şi Orientul Mijlociu.

Clubul de fotbal Gillette ( youtube.com/gillettefootballclub) va oferi filme de calitate HD oferite de partenerii Youtube, care acoperă meciurile din ligile de fotbal de top, precum Serie A din Italia sau La Liga din Spania şi peste 50 de cluburi de fotbal diferite, printre care şi Manchester City FC, Chelsea FC, Paris Saint- Germain şi Olympique de Marseille. De asemenea, platforma va conţine ştiri sportive oferite de canale precum TalkSport şi ESPN. Odată ce îşi vor crea propriul cont, utilizatorii pot selecta cluburile şi ligile de fotbal favorite pentru a primi cele mai noi informaţii.

Această nouă platformă are ca scop schimbarea modului în care fanii fotbalului urmăresc şi impart pasiunea lor pentru fotbal. Utilizatorii vor beneficia de acces gratuit la informaţiile şi statisticile echipei lor favorite. Canalul va include programe de divertisment exclusive, create de compania de producţie Big Balls.
 

fotbal Youtube Gilette
Alex Tosolini, Vice Preşedinte E- Business pentru P&G declară: „ Acest nou program uşurează mult modalitatea în care fanii fotbalului accesează informaţiile în mediul online. Reuneşte principalele informaţii despre cluburile de fotbal de top ale lumii într-un singur loc. Parteneriatul nostru cu Youtube înseamnă faptul că putem oferi conţinut relevant fanilor fotbalului. Gillette are o experienţă îndelungată în aducerea bărbaţilor mai aproape de sportul favorit, iar astăzi, odată cu lansarea Clubului de Fotbal Gillette, ducem experienţa la un alt nivel şi dorim să le oferim fanilor tot ce este mai bun.”

Matt Brittin, VP sales & operations, Google, Europa Centrală şi de Nord, declară: „ Youtube este platforma care oferă conţinut de calitate, atât spectatorilor cât şi publicitarilor. Echipa YouTube, în continuă expansiune, dezvoltă o linie de conţinut divers pentru fani. Suntem foarte încântaţi să realizăm acest parteneriat cu Gillette şi să construim o experienţă minunată pentru comunitatea noastră de oamni pasionaţi de fotbal.”
Tom Thirwall, CEO, Big Balls Films: „ Agenţia Big Balls este încântată să fie partener la această iniţiativă unică pornită de două dintre cele mai cunoscute branduri ale lumii. Am creat formate noi care îi reflectă pe fanii adevăraţi ai fotbalului, agonia, extazul, umorul şi pasiunea lor pentru joc. Clubul de Fotbal Gillette este o iniţiativă de reper, iar la Big Balls ne mândrim cu faptul că suntem în fruntea noii generaţii media, aşa că dorim să luăm parte la acest succes.”

Paul Whitehead, Global Commercial Director of We R Interactive’s- furnizor al platformei de gaming declară: „ Am construit un public care depăşeşte 5 milioane de jucători, cu vârste cuprinse între 16 şi 34 de ani, care petrece zilnic peste 50 de minute interacţionând cu brandurile în cadrul jocului I AM PLAYR. Este o interacţiune firească între I AM PLAYER şi Gillette şi suntem încântaţi să fim parteneri ai acestui proiect care va amplifica experienţa jocului atât pentru utilizatorii noştri cât şi pentru fanii din Clubul de Fotbal Gillette”.
Un alt element integrat în proiect este reprezentat de parteneriatul cu Squawka care a creat un indice unic de măsurare al performanţei jucătorilor, oferind o perspectivă complexă asupra celor mai buni jucători şi echipe din Europa.

Sanjit Atwal, Co- fondator şi CEO Squawka afirmă: “ Suntem extrem de încântaţi de parteneriatul cu Gillette şi mândri că Squawka facem parte din acest proiect inovator, Clubul de Fotbal Gillette. Acesta oferă fanilor o nouă modalitate de a-şi urmări echipele favorite şi sperăm ca această combinaţie de videoclipuri şi statistici să fie una satisfăcătoare. În plus, cred că este fantastic faptul că un brand de talia aceasta investeşte în start-up-ul britanic de tehnologie.”

Platforma va conţine parteneriatele existente Gillette, iar pentru fiecare înscriere în Clubul de Fotbal Gillette, brandul va dona câte un dolar( până la suma de 300, 000 USD) cu scopul de a îmbunătăţi vieţile tinerilor din întreaga lume prin puterea fotbalului.

Jürgen Griesbeck, fondator şi CEO al streetfootballworld: “ streetfootballworld este încântat să se alăture Clubului de Fotbal Gillette. Prin intermediul acestui parteneriat, milioane de fani din întreaga lume vor afla că fotbalul este mult mai mult decât un joc. Streetfootballworld susţine o reţea locală de organizaţii care munceşte zilnic cu scopul de a-i ajuta pe tineri să treacă peste problemele financiare , de sănătate şi peste lipsa educaţiei. Sperăm că acest proiect îi va încuraja pe fani să intre în joc, ajutându-ne astfel să ne atingem scopul de schimba lumea cu ajutorul fotbalului.”

Canalul a fost dezvoltat sub conducerea creatoare a BBDO Paris. “Clubul de Fotbal Gillete a fost o provocare atât din punct de vedere creativ cât şi tehnologic”, declară Olivier Rippe, CEO al Proximity BBDO Paris. “Am adunat experţi jurnalişti sportivi cu scopul de a crea un program care se ridică la aşteptările şi priorităţile businessului P&G.”

Clubul de Fotbal Gillette este un mecanism care schimbă prin joc modul în care fanii privesc şi consumă fotbalul, oferindu-le posibilitatea de a fi fani, experţi şi jucători în acelaşi timp. Canalul va fi lansat în modul “ Beta”, urmând ca în următoarele săptămâni să fie îmbunătăţit în termeni de conţinut şi funcţionare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *