LifeStyle

EuropaFM lanseaza o campanie de sustinerea produselor romanesti

Incepand din 2 februarie, Europa FM lanseaza o noua campanie.”Produse romanesti” reprezinta propunerea Europa FM de a revigora economia. In aceasta perioada de criza financiara, radio-ul de milioane de romani sare in ajutorul producatorilor din Romania oferindu-le publicitate gratuita pe post timp de o saptamana.

Companiile autohtone se pot inscrie in concurs pe site-ul www.europafm.ro, iar saptamanal se vor alege, prin tragere la sorti, 5 norocosi, care vor beneficia de promovare gratuita pe cel mai ascultat post comercial la nivel national.
Despre oportunitatea acestui demers, Monica Anghel, cea care prezinta alaturi de Bogdan Miu emisiunea “Desteptarea” de la Europa FM, a declarat: “Este foarte important sa ne analizam comportamentul de consumatori si sa facem o evaluare corecta a produselor de pe piata. Sugestia Europa FM pentru milioanele de romani este sa ne indreptam atentia cat mai mult asupra lucrurilor produse in Romania. Eu, de exemplu, am realizat ca deja cumpar multe produse autohtone. In primul rand, cele alimentare cum ar fi untul de masa, branzica de casa, branza Fagaras, salamul de Sibiu, apa plata si minerala romaneasca, cascavalul Rucar, laptele la punga de plastic, fructe si legume de la taranii din piete, etc. In al doilea rand, cosmeticele romanesti cum ar fi Farmec si Gerovital, sunt cea mai potrivita alegere pentru mine. Laptisorul de matca la care adaugam putin ulei de masline este un demachiant excelent. Este in puterea noastra sa incurajam productia romaneasca”.
La o saptamana dupa demararea acestei campanii, s-au inscris deja pe site-ul www.europafm.ro peste 100 de producatori romani, de la asociatii familiale, care vand fructe de padure, la mari producatori autohtoni de produse lactate.
Campania “Produse romanesti” este sustinuta prin romaneste.europafm.ro si toti cei care doresc sa sprijine produsele romanesti pot descarca de acolo, gratuit, “insigne” de sustinere.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *