Zilele Biz prezinta in ziua de „Constructii si Imobiliare†evolutia detaliata a pietei de real estate in regiunea CEE, tendintele in dezvoltarea afacerilor imobiliare, analiza amanuntita a climatului investitional si a oportunitatilor imobiliare in CEE. Ziua de „Constructii si Imobiliare†se va desfasura in data de 21 noiembrie, la World Trade Center Bucuresti, in cadrul ZileleBiz 2007.Ziua 3 este dedicata specialistilor din sectorul real estate, constructori, developeri, agentii imobiliare, investitori si reprezentanti ai autoritatilor locale. Programul va avea doua sesiuni principale de conferinta – “Europa de Est: Taramul Fagaduintei pentru investitorii in Real Estate?†si “Mall-urile: Povesti de succes din Centrul si Estul Europei†– precum si doua serii de cate 4 workshopuri interactive ce se vor desfasura in paralel. Programul complet se regaseste pe site-ul evenimentului www.zilelebiz.ro
„Anul 2007 a fost anul in care s-au realizat cele mai importante investitii pe piata imobiliara, atat din punct de vedere al numarului, cat si al valorii acestora (ex: Craiova Mall, Felicia Shopping Center si Euromall Pitesti). Din acest motiv, propunem o dezbatere pe tema yieldurilor de pe piata de retail, pornind de la definirea clara a acestui termen si a factorilor care il influenteaza. De asemenea, pe parcursul prezentarii vor fi realizate comparatii cu piata internationala de retail si vom incerca impreuna cu ceilalti participanti o estimare a evolutiei ratei de capitalizareâ€Â, declara Daniel Nistor, Account Manager Retail Department Eurisko.
Dintre vorbitorii zilei de „Constructii si Imobiliare†mentionam pe: Roberto Busso, General Manager Property Consulting Division REAG Real Estate Advisory Group; Mirela Raicu, Corporate Account Manager, ESOP Consulting; Ermanno Pievani, Technical Manger ECOMAG; John Houghton, Property Director Romania, Mivan; Alan McCready, Operations Director, Mivan Development; Daniel Nistor, Senior Broker Departament Retail, Eurisko; Oana Cristea, Retail Marketing Strategist, Anchor Grup; Laura Purtan, Associate, Salans s.a., care vor discuta despre subiecte fierbinti pentru Romania si Europa de Est.
Oana Cristea, Retail Marketing Strategist, Anchor Grup, va discuta despre rolul Mall-urilor in retail marketing: „Cel putin 14 malluri, totalizand aproximativ 1,000,000 mp suprafata inchiriabila, urmeaza sa fie construite in Bucuresti pana in 2011. Este pregatita capitala pentru oferta care i se pregateste? Este orice mall o poveste de succes? Ce inseamna mall-ul pentru romani si care sunt ingredientele succesului unui astfel de centru comercial? Care este viitorul centrelor comerciale? Acestea sunt cateva din intrebarile la care o sa incerc sa dau raspunsuri in cadrul prezentarii: Mall-urile –o istorie de succes.†declara Cristea.
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaÅ£ii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook ÅŸi revista de publicitate Campaign) ÅŸi Lifestyle Publishing (Stuff – licenÅ£a revistei internaÅ£ionale de tehnologie Stuff Magazine, Autocar – licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.
Pentru detalii sau acreditari de presa la eveniment, va rugam contactati-ne la tel 021/2060680, email (adresa de email este ascunsa din motive de securitate), persoana de contact Adina Milea, Marketing Coordinator Business Media Group.
www.zilelebiz.ro