Miele, numărul unu la nivel mondial în producţia de electrocasnice premium, împreună cu Riedel, brandul austriac cu o istorie de 250 de ani în realizarea de pahare de lux, au anunţat încheierea unui parteneriat strategic la nivel global, prin care “Riedel recomandă în exclusivitate Miele”. Parteneriatul a fost încheiat în cadrul unei întâlniri ce a avut loc între familiile Miele şi Riedel la târgul internaţional Ambiente, desfăşurat la Frankfurt în perioada 11-15 februarie 2011.
Având în vedere rezultatele pozitive înregistrate în urma testelor de laborator efectuate de companie, Riedel a decis să susţină şi să recomande maşinile de spălat vase de la Miele drept cea mai bună soluţie pentru a obţine şi a întreţine strălucirea impecabilă, de durată, a paharelor de cristal. La rândul său, Miele, compania germană cu o istorie de peste 111 ani în producţia de echipamente electrocasnice premium, va susţine Riedel ca producătorul de pahare recomandat în cadrul tuturor acţiunilor comerciale şi de comunicare.
Testele de laborator au demonstrat că, atunci când sunt spălate cu ajutorul echipamentelor Miele, paharele Riedel au o durată minimă de viaţă de 20 de ani. În cadrul studiului, cercetătorii au spălat paharele Riedel de 1.500 de ori, echivalentul numărului de spălări efectuate în mod normal pe parcursul a 20 de ani de utilizare. În urma testului, nu s-a remarcat nicio schimbare negativă a aspectului sau a calităţii paharelor Riedel.
“De peste 111 ani, Miele şi-a dedicat toate eforturile în direcţia producţiei de echipamente electrocasnice de cea mai bună calitate posibilă. Era firesc, prin urmare, să ne asociem cu o companie care luptă pentru a atinge acelaşi nivel de excelenţă în producţia de pahare. Obiectele de sticlă premium produse de Riedel necesită o curăţare regulată, delicată şi eficientă, astfel încât calitatea şi strălucirea materialului din care sunt fabricate acestea să fie menţinute pe termen lung. În urma testelor de laborator, a fost dovedită capacitatea maşinilor de spălat vase de la Miele de a curăţa şi proteja paharele de cristal, la un nivel de performanţă superior standardelor existente. Suntem încântaţi deci că eforturile companiei noastre au fost, astfel, recunoscute empiric”, a declarat Leo Popescu, sales manager Miele Appliances România.
Atât Miele, cât şi Riedel au argumentat că parteneriatul recent încheiat permite crearea de sinergii între strategiile globale de comunicare, marketing şi vânzări ale celor două companii, ceea ce va conduce la noi oportunităţi de creştere pe pieţele internaţionale.
Parteneriatul va fi implementat prin intermediul acţiunilor comerciale şi de comunicare de la nivel global ale ambelor branduri, inclusiv pe paginile oficiale de internet, la nivelul show-room-urilor şi în sediile celor două companii.
Miele şi Riedel vizează lansarea, în 2011, a două micro-site-uri dedicate întreţinerii sticlăriei (www.mieleglasscare.com şi www.riedelglasscare.com), precum şi a unei serii de acţiuni de marketing şi vânzări realizate în co-branding. Micro-site-urile vor reprezenta un ghid extins al întreţinerii obiectelor din sticlă cu ajutorul echipamentelor Miele, furnizând informaţii referitoare la cele mai potrivite modalităţi de manipulare şi folosire a paharelor de cristal, ciclurile de spălare potrivite, precum şi accesoriile de curăţare optime. De asemenea, Miele va include în manualele de utilizare toate instrucţiunile necesare pentru întreţinerea sticlăriei marca Riedel. De asemenea, cei doi producători premium au anunţat că vor începe în 2011 o campanie social media destinată promovării parteneriatului.