Duminica, 3 octombrie Hallmark Channel s-a redenumit Diva Universal in Romania. Televiziunea s-a lansat cu premiera megaproductiilor Blonda de la Drept si Blonda de la Drept 2 cu Reese Witherspoon, urmata de premiera primelor doua episoade din Ofiteri incepatori (Rookie Blue), noul serial american si continut original exclusiv UNI.
Audienta medie pe intreaga zi inregistrata de Diva Universal in ziua lansarii, 3 octombrie, pe target 18-49, femei, urban a plasat canalul tv in top 10 din totalul posturilor tv din Romania. Filmului “Blonda de la Drept”, ocupa, locul 4 in topul audientelor tuturor programelor difuzate de canal in 2010, pana la acesta data (considerand un public tinta 18-49 femei, urban), cu un rating mediu de 1.45% si o cota de audienta de 6.5%. Diva Universal s-a clasat pe locul 1 in topul canalelor de nisa cu continut pentru femei.
In octombrie, televiziunea difuzeaza in premiera si serialele de succes: Sotii de militari (Army Wives), cel mai bine cotat serial de pe Lifetime Network la momentul difuzarii in Statele Unite; Nevestele din Orange County (The Real Housewives of Orange County) – superproductia ce a lansat o adevarata franciza lifestyle. Diva Universal, continua sa difuzeze cele mai bune programe de la Hallmark Channel, , cu premiera sezonului 6 al serialului Mediumul cu Patricia Arguette si continuarea noului sezon din Lege si ordine: Intentii criminale cu Jeff Goldblum, dar si a altor seriale preferate de telespectatori precum Crimele din Midsomer, Sotia perfecta, Fiicele lui McLeod sau Jordan.
Lansarea Diva Universal este sustinuta printr-o campanie integrata de marketing la nivel national, constand in media outdoor, indoor, presa scrisa, televiziune si online, care a demarat la 1 octombrie, dar si prin proiecte speciale cu site-urile de femei si revistele lifestyle.
Fanii pot afla mai multe despre serialele in premiera la Diva Universal accesand pagina de Facebook a canalului: http://www.facebook.com/divauniversal.
Diva Universal este un canal de divertisment de calitate ce sarbatoreste viata traita cu intensitate, cu un mix interesant de seriale de exceptie si reality-show-uri incitante. Un canal creat in primul rand pentru femeia secolului XXI, Diva Universal se adreseaza celor care nu se tem de viata, ci o percep ca pe ceva ce merita celebrat. Canalul va difuza cel mai bun si stimulativ continut din intreaga lume ce se va adresa femeilor inteligente si deschise, de toate varstele.
Miscarea face parte din vasta strategie a UNI de a-si armoniza canalele de televiziune sub cinci branduri esentiale livrand un continut proaspat si original pentru audientele locale din intreaga lume.
In octombrie 2009, Universal Networks International a anuntat o investitie de milioane de dolari intr-un portofoliu concentrat pe cinci branduri de canale cheie (Syfy Universal, Diva Universal, 13th Street Universal, Universal Channel si Studio Universal) ca un element central al acestei strategii de extindere. De la lansarea acestei strategii de transformare de milioane de dolari, UNI a crescut baza de abonati la 243 de milioane si distributia la 150 de tari din intreaga lume.