Howard Johnson Grand Plaza Hotel
25 Februarie 2009, ora 09:00 – 26 Februarie 2009, ora 14:00
Pe 25 si 26 februarie va avea loc cea de-a treia editie a evenimentului Digital Marketing Forum, cea mai importanta conferita dedicata comunicarii in new media din Romania. La Howard Johnson Grand Plaza Hotel din Bucuresti isi vor da intalnire specialisti in marketing si new media, ce vor aduce in prim-plan solutii, strategii si studii de caz pentru realizarea unor campanii eficiente in mediul online si mobil.
Evenimentul este organizat de Evensys, in parteneriat cu agentiile Ogilvy Interactive si MEC Interaction. Sponsorii evenimentului sunt Voxline, Netopia si Think Digital.
Prima zi a evenimentului (25 februarie) va include doua conferinte si sase seminarii sustinute de specialisti in new media din tara si strainatate, recunoscuti pentru crearea unora dintre cele mai de impact campanii de marketing.
In cea de-a doua zi (26 februarie), oamenii de marketing vor putea aprofunda noile tendinte din mediul online si gasi solutii viabile pentru campanile de comunicare in cadrul unor workshop-uri.
Digital Marketing Forum 2009 va prezenta de asemenea rezultatele unei cercetari originale legate de perceptia utilizatorilor de Internet din Romania fata de prezenta online a brandurilor romanesti si internationale. Studiul este realizat de Evensys si Gemius, iar cea de-a doua editie va prezenta clasamentele brandurilor din domeniile: auto, finante – banci, bauturi alcoolice si non-alcoolice, produse alimentare, cosmetice, electrocasnice
Printre subiectele abordate in cadrul forumului se numara strategiile de promovare prin motoarele de cautare si impactul asupra cresterii notorietatii brandurilor, marketing prin SMS, marketing viral, social media, blogging, campanii interactive complexe, dar si cum putem masura eficienta marketingului digital.
O sesiune speciala va fi dedicata celor mai bune studii de caz, ce demonstreaza eficienta si calitatile promovarii in new media, prezentate de specialisti in marketing interactiv si clientii lor.
In cadrul evenimentului Digital Marketing Forum va fi distribuita gratuit cea de-a doua editia a publicatiei anuale Digital Marketing Report, care contine evolutia mediului online si mobil in 2008, cat si tendintele anului 2009 in domeniu. Publicatia va include si o ampla sectiune ce va cuprinde profilele firmelor de web design si marketing mobil, agentiilor interactive, publisherilor si brokerilor de advertising online. Publicatia se doreste a fi un ghid util pentru oamenii de marketing din companii, un instrument de pornire in selectia furnizorilor de servicii new media.
Pentru inscrieri pana la data de 13 februarie 2009 puteti beneficia de un tarif preferential in valoare de 99 Euro + TVA. Dupa acest termen, tariful este de 125 euro + TVA.
Mai multe informatii legate de editia 2009 Digital Marketing Forum sunt disponibile la adresa www.digitalforum.ro