Luna aceasta, real,- Hypermarket organizeaza competitia de blogging “Bucatar real,-“, dedicata tuturor bloggerilor din Romania, indiferent de tematica, vechimea sau traficul blogurilor lor. Tema competitiei si provocarea lansata bloggerilor vizeaza gama de vase din vitroceramica Pyroflam®, disponibile cu 50% reducere in toate magazinele real,- Hypermarket din Romania, pana la 4 iulie 2012, in cadrul celei mai noi campanii de fidelizare real,-.
“Bucatar real-“ este prima competitie de blogging organizata de real,- Hypermarket si de un retailer din Romania, in general. Compania nu se afla insa la prima experienta de acest gen, sustinand inca din 2009, in calitate de sponsor, concursuri de blogging de prestigiu.
Competitia va avea 2 etape, derulate in perioadele 3-15 mai si respectiv 22-28 mai 2012. In prima, cei mai creativi 45 de participanti vor castiga cate un vas de gatit din vitroceramica Pyroflam® din cele 45 alocate, in timp ce primii trei clasati ai celei de-a doua etape vor primi vouchere pentru cumparaturi in magazinele real,- Hypermarket cu valori de 300, 200 si 100 RON. Castigatorii vor fi stabiliti de un juriu cu experienta deopotriva in blogging si in domeniul gastronomic: site-urile e-retete.ro, Mananc-Inteligent.ro, sabucatarim.ro, Robintel.ro – castigatorul locului I la competitia SuperBlog 2011 si Mirela Șurghie, Head of Media real,- Hypermarket.
Cei care doresc sa-si demonstreze creativitatea in bucatarie si in blogging se pot inscrie in concursul “Bucatar real,-” pana la 15 mai 2012 inclusiv. Detaliile privind inscrierea, premiile si regulamentul concursului sunt disponibile pe http://www.real-hypermarket.
“Am ales sa organizam un concurs pentru campania Pyroflam pentru a avea un dialog, chiar daca aproape exclusiv online, cu blogosfera romaneasca. Credem in potentialul acestui mediu de comunicare, cu atat mai mult cu cat am descoperit foarte multi oameni minunati in spatele blogurilor, in precedentele concursuri dedicate blogosferei, la care am participat. Le dorim participantilor mult succes si abia asteptam sa le citim retetele si experientele in bucatarie”. – Adriana Pita, Division Manager PR & Corporate Communication, real,- Hypermarket Romania
Pentru informatii suplimentare despre campania de fidelizare real,- in cadrul careia, cu 10 puncte bonus acumulate pana la 20 iunie 2012, se poate achizitiona cu 50% reducere, pana la 4 iulie 2012, oricare din cele 7 vase din vitroceramica Pyroflam® participante la promotie, accesati http://www.real-hypermarket.