Pe 1 iulie începe cea de-a treia ediţie a B’estfest, cel mai mare festival de gen al verii, prezentat de Romtelecom şi organizat de Emagic. În acest an 1000 de pasionaţi de muzică vor putea câştiga invitaţii la festival. Dacă îţi plac Moby, The Killers sau Santana, pentru a numi doar câteva dintre capetele de afiş care vor veni anul acesta la B’estfest, Romtelecom îţi va împlini visul: îi vei putea vedea live, în Bucureşti, la Romexpo, pe parcursul celor 5 zile de festival, între 1-5 iulie. Şi pentru că Romtelecom nu se identifică doar cu servicii de cea mai bună calitate, dar şi cu divertisment pe măsură, anul acesta compania oferă 1000 de invitaţii la B’estfest, recunoscând şi răsplătind în acest fel, adevărata pasiune pentru muzică.
Devenit deja o tradiţie, şi în acest an va fi disponibil, începând din această săptămână, un minisite dedicat festivalului. Toate persoanele care vor accesa bestfest.romtelecom.ro vor avea automat şansa de a câştiga una dintre cele 1000 de invitaţii, prin simpla completare a unui chestionar disponibil pe site. Concursul se va desfăşura pana la data de 21 iunie, iar câştigătorii vor fi desemnaţi în urma a trei trageri la sorţi săptămânale. Site-ul va include, de asemenea, informaţii utile despre festival, artiştii invitaţi, program, precum şi competiţia LookAlike (care le va permite vizitatorilor să voteze persoanele care seamănă cu unii dintre artiştii prezenţi la B’estfest), o imagine panoramică a audienţei, unde oricare dintre vizitatori se va putea identifica în mulţime, precum şi un Widget pe care aceştia îl vor descoperi accesând bestfest.romtelecom.ro.
“Romtelecom continuă să fie un partener al muzicii şi al evenimentelor de divertisment de calitate, în ultimii ani aducând în faţa publicului român peste 30 de artişti cunoscuţi la nivel internaţional, cu ocazia a diferite evenimente sustinute de companie. B’estfest este un succes, aducand impreuna 60.000 de oameni numai anul trecut. Anul acesta vom fi din nou prezenţi la festival, deoarece susţinem divertismentul de calitate, adică exact ceea ce B’estfest le va oferi românilor la începutul lunii iulie,†spune Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial – Segment Rezidenţial Romtelecom.
Romtelecom va susţine distracţia pe parcursul celor 5 zile de B’estfest, invitându-i pe participanţi să intre în zona sa de Fun, unde compania va prezenta cele mai recente servicii şi oferte ale sale. Vizitatorii vor avea acces gratuit la Internet broadband şi se vor bucura de nenumărate surprize neaşteptate.