Evenimente

competitia Creativity & Innovation Challenge

Retea de statii mobile de distributie a carburantilor, sistem de reciclare a apei din statii sau statii de alimentare cu cafenea, salon de infrumusetare, puncte de informare a turistilor, servicii hoteliere, service auto si spalatorie sunt doar cateva dintre solutiile inovative propuse de elevii constanteni participanti la prima editie a competitiei de creativitate antreprenoriala, desfasurata la Constanta si organizata de Junior Achievement Romania si Rompetrol.

“Cooperarea cu Junior Achievement este un proiect special pentru Rompetrol pe care dorim sa-l continuam. Compania Rompetrol s-a angajat sa contribuie la dezvoltarea educatiei si culturii prin promovarea spiritului inovator, de leadership si prin incurajarea initiativelor antreprenoriale in randul tinerilor.”

Oana Nastase, Director Comunicare si Afaceri Corporative, Rompetrol

 

Competitia organizata in 13 tari de catre Junior Achievement-Young Enterprise Europe, Comisia si Eurochambers prin programul Leonardo da Vinci, are ca principal obiectiv dezvoltarea gandirii antreprenoriale a elevilor cu sprijinul comunitatii de afaceri.

In Romania, prima editie din acest an scolar a competitiei de creativitate antreprenoriala,European Creativity & Innovation Challenge, s-a desfasurat sambata, 20 noiembrie, la Colegiul National Mihai Eminescu din Bucuresti, cu participarea a 100 de elevi din invatamantul tehnic si de specialitate din 20 de  licee si 8 consultanti voluntari Rompetrol.  Statii de benzina cu panouri solare, service si locuri de joaca pentru copii sunt doar cateva dintre solutiile elevilor bucuresteni participanti. Echipa castigatoare a propus o statie  sezoniera “ready-made”, usor de montat, cu mobilitate mare si cu facilitati de alimentare rapida, ca solutie la provocarea data.

La editia de la Constanta derulata sambata, 26 martie 2011 au participat 100 de elevi din invatamantul tehnic si de specialitate din 9 licee constantene si 5 consultanti voluntari Rompetrol. Tinerii au lucrat in echipe pentru a genera idei inovative si fezabile la tema de lucru: “Cum va arata statia de servicii Rompetrol in 2015?” si au beneficiat de consultanta pentru dezvoltarea idelor de la 5 consultanti – voluntari de la Rompetrol care au oferit celor 20 de echipe suport si informatii in probleme legate de rezolvarea problemei de business.

Echipa castigatoare formata din 5 elevi de la Colegiul National Mircea cel Batran, Liceul Ioan N. Roman, Liceul Teoretic Traian, Grup Scolar Economic Virgil Madgearu, Liceul Teoretic Ovidius a propus ca solutie la tema de lucru data o statie de alimentare bazata pe energie electrica si energie termica, cu locuri de joaca si fast-food. Echipele clasate pe primele trei locuri au primit premii oferite de Rompetrol.

“Cooperarea cu Junior Achievement este un proiect special pentru Rompetrol pe care dorim sa-l continuam. Compania Rompetrol s-a angajat sa contribuie la dezvoltarea educatiei si culturii prin promovarea spiritului inovator, de leadership si prin incurajarea initiativelor antreprenoriale in randul tinerilor. Acest demers face parte din platforma de responsabilitate sociala a Rompetrol, “Energia vine din suflet”, care cuprinde programul national “Impreuna pentru fiecare” si alte proiecte punctuale din domeniile sustinute de companie.”, Oana Nastase, Director Comunicare si Afaceri Corporative, Rompetrol.

Evenimentul a fost organizat de Junior Achievement Romania cu sprijinul Colegiului National Mircea cel Batran din Constanta. Juriul a fost format din reprezentanti ai Rompetrol, Inspectoratului Scolar al Municipiului Constanta si Junior Achievement Romania.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *