Carlsberg România È™i Activision Marketing au lansat cea de-a treia ediÈ›ie a Carlsberg-Ski.ro sub sloganul „Carlsberg don’t do web sites, but if it did, it would probably be the best web-sites in the worldâ€Â. Carlsberg nu construieÅŸte site-uri, de aceea a lăsat această misiune pe seama agenÅ£iei Activision Marketing, cea mai creativă agenÅ£ie de web design din România pe segmentul FMCG (Fast Moving Consumer Goods).
De data aceasta, Activision Marketing a ales să marcheze o nouă realizare tehnică și conceptuală de proiect online. Astfel, site-ul te transpune într-o zi reală de schi, cu coborâri pe o pârtie virtuală, unde primești chiar lecții virtuale de schiat. Ca să rămâi conectat la ceea ce se întâmplă în locațiile de schi, pe site vei găsi și Carlsberg-Ski TV, cu reportaje de pe pârtiile din România și cu evenimentele Carlsberg care au loc în această iarnă.
Conceptul și realizarea tehnică aparțin agenției interactive Activision Marketing, una dintre companiile de renume de pe piața de profil din România. “Internetul se dezvoltă extrem de repede, oamenii se așteaptă să fie tot timpul surprinși de posibilitățile reale de transpunere în lumea virtuală pe care le pot oferi Internetul și webdesignul. În conceptul special creat pentru versiunea 2008 a acestui site, s-au urmărit clar câteva aspecte: alinierea cât mai bine la strategia de imagine a mărcii, promovarea cât mai corectă în rândul iubitorilor de schi și a sporturilor de iarnă pentru a-i atrage să viziteze site-ul și să-l recomande mai departe, de unde și încercarea de a crea o zi de schi†– Dan Geagăn, Executive Manager la Activision Marketing.
La realizarea www.Carlsberg-Ski.ro echipa de web design de la Activision Marketing a mizat pe o abordare neconvențională și a pus accent pe 2 elemente: mult video integrat și grad mare de interactivitate. S-a filmat cu camere video High Definition pe pârtiile din Sinaia, Predeal, Azuga și Poiana Brașov. Au fost inclusiv coborâri pe pârtie filmate direct de pe schiuri. Filmele au fost prelucrate în studioul propriu al agenţiei.
Echipa Activision Marketing È™i-a propus să ofere utilizatorului o experienţă unică pe Carlsberg-Ski.ro. Decizia de a merge pe o rezoluÈ›ie full screen pentru o tehnologie Flash a însemnat ca pe parcurs să se rezolve mai multe elemente neprevăzute. Artworkul a fost gândit È™i regândit de nenumărate ori, împreună cu clientul, care a dorit ca proiectul sa fie unul bine reprezentat la nivel internaÈ›ional. Cătălin Ignat, Vice-PreÈ™edinte Marketing URBB, producătorul berii Carlsberg în România, declară: „O marcă inovativă cum este Carlsberg susÈ›ine sportul de elită È™i participă activ la crearea unor momente unice, de care consumatorii să-È™i aducă aminte cu placere. Prin lansarea www.carlsberg-ski.ro, Carlsberg oferă iubitorilor de schi, de petreceri È™i de bere de calitate ocazia de gasi informaÈ›ii utile despre sportul lor preferatâ€Â.
Miza vizitării site-ului o constituie concursurile. Primul dintre ele constă în realizarea virtuală a celei mai tari perechi de schiuri cu ajutorul elementelor grafice puse la dispoziție de site. Aplicația este user-friendly și stimulează creativitatea, oferind multe posibilități în îmbinarea elementelor. Câştigtorul va primi de la Carlsberg perechea de schiuri proiectată. Cel de-al doilea concurs are ca premiu o excursie în Elveția, care va fi acordată celui care va demonstra că schiul este sportul lui favorit, încărcând pe site poze sau filme personale făcute la schi.
“Ne dorim să celebrăm Internetul prin această nouă versiune a site-ului Carlsberg-Ski.ro! Vrem să forțăm limitele noastre È™i ale industriei. Și am reusit până aici! ÃŽnsă normal că prioritare sunt obiectivele clientului: să realizeze un trafic important pe site È™i să crească notoriotatea mărcii. ÃŽn următoarele luni, Carlsberg-Ski.ro va fi singurul spaÈ›iu virtual unde să petreci cât mai bine, împreună cu Carlsberg, o zi reală la schi!â€Â, continuă Dan Geagăn, sigur pe efectul surpriză în rândul navigatorilor pe Internet.