LifeStyle

Campanie marketing word of mouth Don Gustosso

Trender Solutions, in colaborare cu Whiteland Sales & Marketing anunta lansarea campaniei de Word of Mouth Marketing Don Gustosso si trender iti starnesc poftele. Trenderii participanti vor avea ocazia sa testeze proaspat relansata gama de sosuri Don Gustosso, marca proprie Whiteland, scopul campaniei fiind acela de a readuce in atentia consumatorilor sosurile si ketchupul inscriptionate Don Gustosso. Campania se va desfasura pe durata a 4 saptamani, incepand din [data] si in cadrul acesteia vor fi antrenati 45 de trenderi din 4 orase mari din Romania: Timisoara, Sibiu, Brasov si Bucuresti.

Trenderii vor primi acasa un pachet constand in sosuri si ketchup-uri Don Gustosso, fiind invitati sa le incerce impreuna cu prietenii si familia in cadrul diverselor activitati intreprinse impreuna. Finalitatea campaniei va consta in primirea unui feedback, atat din partea trenderilor implicati, cat si a celorlalti consumatori care au avut ocazia sa savureze sosurile Don Gustosso. Daca si tie ti-am starnit pofta de bucate, hai pe trender si inscrie-te la campanie! Te vom ajuta cu cea mai mare placere sa transformi fiecare masa intr-un delicios festin. Intra pe www.trender.ro pentru mai multe detalii!

a

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *