Interesat sa includa in mixul sau de comunicare online-ul, la inceputul lunii septembrie, Murfatlar a ales sa se promoveze pe Neogen printr-un format publicitar in premiera pentru advertisingul local: cadourile virtuale personalizate. Acestea au fost puse in miscare de insisi utilizatorii site-ului. Folosite pentru a se exprima fantezist, 2000 de cadouri online au devenit instrumentul de comunicare favorit pentru 614 utilizatori care le-au epuizat in numai 2 zile.
Prin instrumente specifice retelei de socializare, Murfatlar devine primul advertiser local care in strategia de promovare experimenteaza mai mult decat o expunere publicitara online unidirectionala, cadourile personalizate avand rolul unui viral: promovarea mesajului campaniei de utilizatori catre potentialii clienti.
Campania este indreptata catre publicul tanar, Murfatlar folosind pentru promovare 4 tipuri de cadouri virtuale care au fost trimise gratuit de utilizatorii Neogen catre alti `membrii tinta` ai retelei, toate asociate promotiei `Vin cu dar la nunta ta`. Cadourile au fost epuizate in mai putin de 48 de ore de la lansare, 375 de baieti si 239 de fete utilizatori Neogen fiind promotorii care au trimis `pontul` despre promotie catre viitori miri. Geografic, cadourile au fost trimise de catre utilizatori din zonele estica, centrala si sudica a tarii, pe primele 3 locuri fiind Bucuresti, Constanta, Iasi. Totodata pentru aceasta campanie s-a facut apel si la mesajele promotionale imbracate intr-o invitatie – reminder la petrecerea burlacilor.
Cu o astfel de strategie si raportat la rezultatele imediate, campania poate constitui un impuls pentru agentiile de advertising si clientii acestora in abordarea metodelor neconventionale de promovare si asumarea unui rol de pionierat pentru cei care nu au indraznit inca sa se promoveze astfel.
Legat de colaborarea cu Neogen, Netalurgica, agentia care a gandit strategia online pentru campania Murfatlar a declarat: `Cea mai mare provocare a proiectului a fost ca solutiile oferite de noi pe partea de online sa aduca utilizatorii cat mai aproape de oferta `Vin cu dar la nunta ta`. Cadourile personalizate cu oferta Murfatlar folosite in reteaua Neogen s-au comportat ca un viral: utilizatorii retelei au trimis cadourile catre cunostintele lor: viitorii miri. Murfatlar este primul client care a acordat un vot de incredere online-ului suficient de mare, incat participarea la promotia pentru nunta s-a finalizat exclusiv online.` – Serban Manea, Netalurgist – Sef.
Fara sa mai fi actionat intr-o campanie online, Murfatlar a inregistrat rezultate incurajatoare de la prima actiune, cifrele inregistrate pe un format nou reprezentand garantia ca in publicitatea online resursele de promovare nu s-au epuizat, si inca exista modalitati de ambalare a mesajului care sa fie perceput natural, nu fortat.