Orange scoate la concurs trei premii VIP care asigura transportul cu elicopterul si cazarea la Orange PrePay Party in Mamaia, unde va avea loc primul concert Duffy din Romania.
Clientii Orange PrePay care efectueaza pana pe 21 iunie o reincarcare a cartelei PrePay cu minimum 5 euro au sansa de a castiga unul dintre cele 3 premii VIP: o calatorie Bucuresti-Mamaia cu elicopterul si doua nopti de cazare la un hotel din Mamaia pentru castigatori si cate un insotitor. Tot ce trebuie sa faca este sa reincarce contul PrePay si sa se inscrie in concurs prin trimiterea cuvantului VIP prin SMS la numarul 321 (tarif standard). Castigatorii concursului vor fi desemnati in urma unei trageri la sorti. Efectuarea mai multor reincarcari sporeste sansele de castig.
Orange va lansa in curand un microsite pe www.orange.ro dedicat artistei si evenimentului, unde fanii Duffy pot urmari videoclipuri si pot asculta fragmente din melodii de pe primul ei album, care i-a adus recunoasterea internationala.
Mai mult, pot descarca toate melodiile de pe album din Music Store pe www.orange.ro sau isi pot personaliza telefoanele cu tonuri de apel si tonuri de asteptare din portalul Orange World.
Mai multe detalii despre PrePay Party si despre regulamentul concursului PrePay se gasesc la adresa www.orange.ro .
Concertul Duffy va avea loc pe plaja H2O din Mamaia, vineri, 26 iunie, de la ora 20.00, iar intrarea va fi libera.
together we can do more
despre Orange
Orange este lider de piata in Romania cu 10.118.000 clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 183.5 milioane de clienti pe cinci continente.
In anul 2008, Orange Romania a avut venituri de 1.31 miliarde de euro, ceea ce reprezinta o majorare cu 6.2% pe baza comparativa fata de valoarea veniturilor la sfarsitul anului 2007. In primul trimestru al anului 2009, Orange Romania a inregistrat venituri de 264 milioane de euro. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de distributie ce cuprinde 102 de magazine proprii si aproximativ 1.000 de magazine partenere in toata tara.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.