Bwin, platformă de pariuri sportive, este noul partener oficial pentru gaming online și pariuri al clubului Manchester United. Parteneriatul a fost lansat la sediul stadionului Old Trafford, în prezența managerului englezilor, Sir Alex Ferguson, dar și a fobaliștilor Rio Ferdinand, Nemanja Vidic și Wayne Rooney.
Înțelegerea este valabilă pe o perioadă de trei ani și va crește notorietatea bwin atât în Marea Britanie, cât și în restul lumii, întărindu-i poziția de cel mai important brand de pariuri sportive al Europei.
Pachetul de sponsorizare poziționează brandul bwin în centrul activităților promoționale ale celui mai popular club de fotbal din lume și presupune integrarea platformei bwin pe site-ul lui Manchester United, crearea de aplicații comune de tip social gaming, prezența brandului pe stadionul Old Trafford, acces la jucătorii lui United pentru campanii de promovare și alte drepturi de marketing.
Pentru a sărbători parteneriatul dintre Manchester United și cea mai mare platformă de pariuri sportive a Europei, bwin oferă clienților săi șansa de a câștiga două abonamente valabile pentru toate meciurile disputate de Diavolii Roșii pe teren propriu în acest sezon de Premier League. Premiile de consolare includ și 20 de tricouri cu autograf de la un jucător de-al lui Manchester United și 20 de pariuri gratuite în valoare de 100 de euro fiecare. Pentru a participa, clienții bwin trebuie să facă un pariu de cel puțin 5 euro pe un meci de-al lui Manchester United în perioada 16 – 22 august 2012. Cei care pariază intră automat în tragerea la sorți. Detalii suplimentare sunt disponibile la adresa www.bwin.com/manutd.
Aflat la evenimentul de lansare a parteneriatului, Norbert Teufelberger, Co-CEO bwin.party, companie care deține brandul bwin, a declarat:
“Manchester United este unul dintre cele mai mari nume din sportul mondial, cu sute de milioane de fani în întreaga lume. Împărtășim pasiunea lor pentru fotbal, iar strategia noastră de dezvoltare a fost întotdeauna bazată pe acest fenomen. În calitate de lider al pariurilor sportive în Europa, bwin consideră fotbalul esențial pentru succesul său pe termen lung. Pariurile pe fotbal reprezintă jumătate din veniturile din pariuri sportive ale companiei în 2011, aproximativ 261 de milioane de euro. Pe lângă susținerea pe care o oferă produselor deja consacrate ale bwin, parteneriatul cu Manchester United va completa și investițiile recente ale companiei în social gaming. United are 569 de milioane de fani în afara Europei, ajutându-ne să oferim produse inovative și în țări care încă nu permit pariurile online pe bani reali.”
Directorul Comercial al lui Manchester United, Richard Arnold, a completat:
“bwin are o reputație excelentă pe piața de gaming online din Europa, iar clubul Manchester United este bucuros să aducă un asemenea model nu numai celor 75.000 de fani care vizitează săptămânal stadionul Old Trafford, dar și imensei noastre audiențe globale. La fel ca Manchester United, bwin este lider în domeniul său. Compania oferă o experiență de betting îmbunătățită cu un conținut interactiv, utilizând cele mai noi tehnologii și aducând noi produse pe piața din Marea Britanie. Din aceste motive, dar și luând în calcul cunoștințele companiei despre fotbal, am ales să ne alăturăm celor de la bwin și ne așteptăm la un parteneriat de succes.”