Cea de -a doua editie a evenimentului international auto Bucharest City Challenge se va desfasura in perioada 22 – 24 august 2008 si va alinia la start bolizi in valoare de aproximativ 60 de milioane de Euro. Desfasurat in jurul Palatului Parlamentului, pe o lungime de 3.115 km, Bucharest City Challenge va gazdui competitii FIA GT 1 & 2, British Formula 3 precum si Dacia Logan Cup in fata unui public asteptat in tribunele cu o capacitate de 40 000 de locuri, in VIP lounge, cu o capacitate de 500 de locuri precum si in «standing area» – o premiera, pozitionata chiar in curtea Palatului Parlamentului, exact vizavi de boxe, pe linia de start/sosire, de unde spectatorii vor putea urmari cursele intr-o atmosfera de picnic. Lucrarile de amenajare a circuitului vor incepe pe data de 28 iulie, neafectand in faza initiala traficul din zona.
Inca o premiera la Bucharest City Challenge este zona de entertainment, amenajata in Parcul Izvor, care include expozitia Sport & Tuning Auto la care vor participa companii de tuning si vor fi prezentate masini unice, aduse special din Germania, o zona de jocuri si concursuri, arena de concerte precum si un spatiu rezervat teraselor si cafenelelor.
Sponsorii oficiali Bucharest City Challenge 2008 sunt: Pepsi Max, Rompetrol, Ardaf, Bosch Service, Rebu si Akzent Direct.
Posturile de televiziune oficiale ale Bucharest City Challenge 2008 sunt ProTV si Sport.ro. In acelasi timp partenerii media ai evenimentului sunt publicatiile – ProSport, ProMotor, Business Magazine, TimeOut, ProTV Magazin, Libertatea si Playboy, posturile TV – MTV si ProCinema, respectiv posturile de radio ProFM si InfoPro.
Bucharest City Challenge 2008 vine si cu o serie de actiuni atractive pentru publicul larg. Prin programul “We’re Looking For Drivers”, in premiera absoluta pentru Romania, pasionatii de automobilism au o sansa unica in viata: participarea in calitate de pilot profesionist intr-o competitie de anvergura in cadrul unui eveniment de talie mondiala. Calendarul Oficial Bucharest City Challenge 2009, care va fi lansat in cadrul evenimentului, promoveaza locatiile de interes din Bucuresti, realizandu-se astfel o conexiune directa intre conceptul de calendar si cel de circuit stradal pe care se desfasoara evenimentul. Calendarul Oficial Bucharest City Challenge 2009 include o aparitie speciala a Laurei Cosoi, vedeta acestui produs.
Preturile biletelor la Bucharest City Challenge 2008 variaza intre 20 si 115 RON iar in acest an biletele sunt valabile doar pentru o zi de eveniment. Acestea pot fi achizitionate din reteaua de magazine Diverta, site-rile www.bilete.ro si www.ticket.ro si de la call- centerul Bucharest Ring- 021 201 96 96. Biletele sunt disponibile si la punctele de vanzare amplasate la Piata Unirii vis- a- vis de Mc Donalds si Banca Volksbank. Dupa data de 22 august biletele vor putea fi cumparate de la cabinele fixe amplasate in jurul circuitului stradal.
In anul 2007, Bucharest City Challenge a fost urmarit prin intermediul transmisiunilor directe de peste 800 de milioane de telespectatori din 130 de tari si de peste 70 000 de spectatori.
Bucharest-Ring este compania responsabila pentru operarea, organizarea si marketingul evenimentului Bucharest City Challenge. Acest gen de eveniment are drept scop crearea unei legaturi stranse intre motorsport, cultura, muzica, de la rock & pop pana la clasica, actiuni de caritate si alte evenimente speciale.