Dupa ce peste 100.000 de spectatori s-au bucurat de primele doua editii, B’ESTFEST se pregateste vara aceasta pentru cel de-al treilea episod:oferit de Romtelecom si sustinut de Alto si Dacia, B’ESTFEST se va desfasura in perioada 1-5 iulie, in aer liber, la Romexpo.
O suprafata totala de peste 30.000 de metri patrati, 2 scene si o arena, 200 metri de baruri, 5 restaurante, 30 de ore de muzica si artisti din 11 tari ii vor intampina pe cei aproximativ 70.000 de spectatori B’ESTFEST asteptati la cea de-a treia editie.
B’ESTFEST a pregatit anul acesta un nou line-up de exceptie – printre care si The Killers, Moby, Motorhead, Franz Ferdinand, Orbital, Santana, Manowar – in total peste 30 de artisti care vor urca pe scenele B’ESTFEST pe parcursul celor cinci zile de festival. Pe 1 iulie se va da startul cu prima noutate a editiei 2009, respectiv Ziua Zero, o scurta avanpremiera a festivalului, care ii va avea drept cap de afis pe cei mai titrati artisti ai momentului – The Killers! Programul va continua cu cele trei zile de festival propriu-zis, care pe langa show-uri de exceptie va oferi publicului o adevarata experienta festivaliera, punand la dispozitie „extra goodies†precum Dukes Box, Poles Apart sau Miniscule of Sound, alaturi de celebrele party-uri Silent Disco! Ultima zi a festivalului ramane si in 2009 rezervata fanilor muzicii rock, carora li s-a pregatit si de aceasta data o generoasa portie de heavy-metal venita direct de la sursa – legendara trupa Manowar va fi headlinerul zilei de AFTERSHOCK!
Si cum interesul pentru B’ESTFEST a devenit tot mai mare la nivel european, o alta premiera a acestui an o reprezinta campania de promovare a festivalului pe plan international desfasurata prin intermediul aceleiasi agentii de PR care se ocupa si de festivaluri precum Exit (Serbia) sau Melt! (Germania). Muzica buna, headlinerii de top si preturile mai mici fata de alte festivaluri europene fac din B’ESTFEST tinta perfecta a amatorilor de turism festivalier, atragand din ce in ce mai multi spectatori din afara Bucurestiului si din afara tarii. Oaspetii internationali ai B’ESTFEST care sunt interesati sa petreaca cinci zile la cote maxime, pot opta chiar pentru unul dintre pachetele turistice puse la dispozitie pe www.lastminute.com, pachete ce ofera nu doar bilete de acces la festival, ci si cazare in Bucuresti, la preturi speciale.
Si cum a treia aniversare merita sarbatorita in mod corespunzator, B’ESTFEST a mai pregatit o surpriza publicului sau – impreuna cu Universal Music Romania va lansa pe piata compilatia B’ESTFEST Vol. 1 – un CD cu 15 piese originale semnate de 15 dintre artistii care au participat sau vor participa la aceasta editie de B’ESTFEST: The Killers, Patrice, Ayo, Santana, Kaiser Chiefs, Nelly Furtado, Stereophonics, Marilyn Manson, Gabriella Cilmi, Reamonn, Polarkreis 18, Moby, White Lies, Klaxons si The MOOoD. Compilatia va putea fi gasita din 1 iunie in magazinele de specialitate, la pretul de 29.9 lei, urmand ca aceasta sa fie disponibila si la punctele de merchandising din cadrul B’ESTFEST in zilele de festival.
Si cum vizualul editiei de anul acesta a festivalului a starnit foarte
multe pasiuni, B’ESTFEST pune la bataie doua pass-uri pe toate cele cinci
zile de festival pentru cel mai frumos poster realizat de cel mai talentat
art-director! Concursul se desfasoara pe site-ul oficial al festivalului,
www.bestfest.ro, iar termenul de inscriere este de 31 mai. Va castiga cel
mai frumos poster, aprobat de catre organziatori, sponsori si,
bineinteles, artisti! Tot pe www.bestfest.ro cei interesati pot gasi lista
completa a artistilor, informatii suplimentare despre festival precum si
programul pe zile, ore si scene. Biletele pentru Ziua Zero si biletele de
o zi (130 lei in perioada 20 aprilie – 30 iunie; 150 lei pe durata festivalului si la intrare), cele pentru AFTERSHOCK (100 lei si 150 lei, in functie de distanta fata de scena), precum si abonamentele pentru 2, 3 si 4 iulie (270 lei) sunt in continuare disponibile pe www.myticket.ro si in Diverta.