AUTO

BDT te invita sa iubesti Mazda

mazda
Business Development Team, unul dintre cei mai importanti dealer Ford si Mazda din Romania, a lansat astazi, 4 mai 2006, o campanie de promovare a marcii Mazda sub sloganul: BDT te invita sa iubesti Mazda.

Cu aceasta ocazie compania a organizat o conferinta de presa la World Trade Center, moderata de Roxana Ciuhulescu, la care au fost prezentate planurile BDT de investitii, informatii despre marca Mazda si modelele disponibile in Romania. Dupa ce a inaugurat la inceputul lui 2005 primul dealership Ford 100% conform standardelor, BDT va deschide in 2007, tot in Bucuresti, un dealership comun Ford si Mazda pe o suprafata totala de peste 10.000 mp.

Campania este realizata de Speed Promotion si va cuprinde difuzari de spoturi video in Multiplex, campanie online (bannere si Google Adwords), reviste de life style, actiuni BTL.

BDT considera ca este momentul ca Mazda sa ocupe locul pe care il merita si in Romania. Clientii au inceput sa isi formeze gusturile, iar targetul pe care il vizeaza – persoane sofisticate, care vor sa se diferentieze de ceilalti prin imbracaminte, stil de viata etc. – au nevoie sa isi exprime aceasta atitudine si prin masina pe care o conduc.

Filosofia Mazda este de a construi masini care sa iti placa sa le conduci – masini care sa entuziasmeze dar sa fie in acelasi timp accesibile.

In acest spirit, BDT propune un sistem de Buy Back unic in Romania – orice autoturism, indiferent de marca sau an de fabricatie, poate fi preluat de echipa BDT, constituind astfel avansul pentru o masina Mazda noua