AUTO, Business

BDT Group înregistrează creşteri ale vânzărilor de 48%

BDT Group a înregistrat creşteri ale vânzărilor de 48 % în primul trimestru al anului 2008 faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, pentru mărcile Ford şi Mazda. BDT Vest, distribuitor autorizat Ford din cadrul grupului BDT a reuşit să înregistreze la începutul anului 2008 creşteri de 15,35% faţă de primul trimestru al anului 2007. O contribuţie importantă în obţinerea acestor rezultate îi revine modelului Ford Focus, a cărui cifră de vânzări s-a dublat de la 133 la 272 de unităţi.

Horia Vasile, director vanzari BDT Vest, a declarat: “Consider că aceste rezultate se datorează în egală măsură calităţii produselor Ford şi profesionalismului echipei noastre de vânzări. Grija faţă de clienţii BDT este o preocupare permanentă a companiei noastre şi ne bucurăm să putem oferi tuturor acestora o gama atractivă de servicii integrate”.

În ceea ce priveşte vânzările Mazda, BDT a reuşit să înregistreze în primul trimestru al anului în curs creşteri cu 938,88% faţă de primul trimestru al anului precedent. Bestseller-ul, în acest caz a fost modelul Mazda 3 cu 73 unităţi vândute, urmat de Mazda 2 cu 56 unităţi.

„Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute de la începutul acestui an până în prezent. Consider că aceste creşteri se datorează atât noii noastre locaţii la standarde Mazda, cât şi lansării pe piaţa din România a noilor modele Mazda 2, Mazda 6 şi Mazda CX- 7”, a declarat Cristian Niţulescu, director vânzări BDT Cars – dealer importator Mazda.

Proaspăt lansată anul trecut, compania Carlex, divizia de automobile premium, din cadrul BDT, a reuşit să depăşească, prin vânzările înregistrate în primul trimestru al anului 2008, suma de 1.200.000 €. Cele mai căutate clase în această perioadă au fost cea medie şi SUV.

„Anul 2007 a fost un an excelent în termeni de vânzări pentru grupul BDT, când am reuşit să vindem aproximativ 3500 unitati, asigurându-ne astfel, peste 1% din piaţa totală de autovehicule noi din România. Planurile noastre pentru 2008 sunt îndrăzneţe şi suntem încrezători că vom reuşi să depăşim performanţa de anul trecut”, a declarat domnul Tellu Striinu, director general vânzări BDT Group.

Business Development Team, companie fondată în anul 1999, este unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa auto de retail din România.
Compania dispune de toată gama de autovehicule Ford si Mazda, comercializate în Europa şi
vine în întâmpinarea cerinţelor clienţilor săi cu o gamă variată de servicii, cum ar fi buy-back, leasing financiar şi operaţional, închirieri auto.

Pentru mai multe detalii vă rugăm contactaţi:
Carmen Vlad, Specialist PR

www.bdt.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *