Revista ‘auto motor si sport’ nu mai este doar un simplu ‘spectator’. Din luna martie 2007 se implica activ in Campionatul de Raliuri al Romaniei, alaturi de Adrian Dragan; singurul pilot – ziarist auto din Romania.
‘auto motor si sport’ promoveaza motorsport-ul inca de la aparitia pe piata si este acum singura publicatie din Romania care sustine un sportiv in Campionatul de Raliuri. Adrian Dragan, unul dintre cei mai cunoscuti ziaristi auto, participa din 1997 in campionatul de raliuri si cel de viteza pe traseu montan. Din 2005 redactorul ‘auto motor si sport’ concureaza cu un automobil SEAT Ibiza Cupra, prima masina cu motor diesel din campionat. O premiera care a avut rolul de a schimba perceptia publicului despre raliuri. Pana atunci automobilele cu motoare diesel erau considerate, la noi, improprii motor sportului. In 2007 odata cu schimbarea regulamentelor si acceptarea masinilor cu motor diesel in Grupa A, Adrian Dragan se va implica in lupta pentru podiumuri in cele 10 etape.
Redactorul sef al revistei, Razvan Magureanu declara:
” ‘auto motor si sport’ a decis sa se implice in CN de raliuri din doua
motive principale. In primul rand vrem sa sprijinim ideea de diesel in raliuri. Dupa Audi in Le Mans sau VW in Paris Dakar, SEAT se implica in
campionatul nostru national cu un model diesel. In al doilea rand vrem sa atragem atentia importatorilor asupra acestui campionat. Exemplul dealerului SEAT Metrotehnica si al importatorului SEAT Porsche Romania ar trebui urmat si de altii.
Cu o federatie organizata pe baze moderne este timpul ca acest campionat
sa primeasca atentia cuvenita din partea importatorilor care ar trebui sa
se implice oficial”
ÂÂ
ÂÂ
ÂÂ
Bogdan Militaru – Brand Manager SEAT Porsche Romania declara:
“Marca SEAT prin importatorul Porsche Romania se implica in automobilismul romanesc inca din 2001, participare incununata cu trei titluri nationale, dintre care doua cu Titi Aur si unul cu Dan Gartofan. Din 2006 sustinem doua SEAT Ibiza Cupra D pe care concureaza echipajele Adrian Dragan/ Valentin Bradateanu si Heinz Goellner/ Dan Spuderka. SEAT s-a implicat in raliuri atat prin sustinerea sportivilor cat si a Federatiei si organizatorilor de competitii, fiind partener prinicpal in Raliul Tara Barsei inca din 2006.â€Â
Editia 2007 a CRR include 10 etape, 5 pe asfalt si 5 pe macadam. Startul va fi la Brasov in perioada 2-3 martie si continua cu: Raliul Banatului (30-31 martie), Hunedoarei (20-21 aprilie), Maramuresului (11-12 mai), Campulung Muscel (1-2 iunie), Clujului (22-23 iulie), Sibiu (20-21 iulie), Tara Barsei (Brasov) (24-25 august), Bucuresti (21-22 septembrie), Avram Ianuc (Cluj) (19-20 octombrie).
 ‘auto motor si sport’ apartine grupului Motor Presse Romania, principalul editor al publicatiilor specializate din Romania. Compania detine un portofoliu bine pozitionat de reviste de inalta calitate destinate barbatiilor: auto motor si sport, Univers moto, Lastauto Omnibus cat si revista de popularizare a stiintei GEO.
ÂÂ
ÂÂ
ÂÂ
ÂÂ
ÂÂ
ÂÂ