Vizitatorii celei de-a 63-a editii a Salonului Auto International (IAA) de la Frankfurt am Main se pot astepta sa fie martorii unei premiere extraordinare in cadrul targului ce va avea loc incepand cu data de 15 septembrie. In plus fata de lansarea la nivel international a numeroaselor inovatii tehnice, AUDI AG dezvaluie, de asemenea, la standul din acest an versiunea elaborata a simbolului celor patru inele. Mai progresist si mai modern decat predecesorul sau, noul logo Audi promoveaza principiul esential al marcii prin prisma mesajului cheie Vorsprung durch Technik.
Din punctul nostru de vedere, Vorsprung durch Technik reprezinta o promisiune certa fata de clientii nostri si o obligatie pentru toti angajatii Audi de a transforma designul marcii in unul si mai inovator, de a eficientiza sistemele si de a oferi gamei noastre de produse un plus de emotie, a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al consiliului de management pentru marketing si vanzari al companiei AUDI AG.
Audi a oferit clientilor sai posibilitatea de a experimenta pe deplin principiul Vorsprung durch Technik prin prisma inovatiilor tehnice precum tractiunea integrala quattro, designul inteligent si usor pe baza de aluminiu si tehnologia diesel deosebit de eficienta. Pentru prima data, mesajul companiei a fost combinat cu simbolul acesteia, cele patru inele, pentru obtinerea diferitelor versiuni ale noului logo. Inelele sunt in continuare elementul esential al comunicarii vizuale a noului logo, insa suprafata modificata si profilul lor inovator le confera acestora un aspect mai modern.
Noul font Audi Type face parte, de asemenea, din designul corporatist elaborat al marcii. Acesta a fost rezultatul unui concurs de design tipografic organizat la nivel international si a inceput sa fie utilizat inca de la inceputul acestui an. Obiectivul a fost acela de a sublinia aspectul unic al fontului Audi, fiind mai clar, minimalist si tehnic.
Codul de culori Audi, utilizat in toate comunicarile media, a fost de asemenea elaborat si va fi utilizat cu si mai multa strictete impreuna cu noul design corporatist. Culoarea principala, argintiul aluminiu, este simbolul puterii tehnice inovatoare si al designului usor, un avantaj competitiv cheie al marcii si una dintre cele mai importante tehnologii inovatoare Audi care diferentiaza marca de concurentii sai.
Audi este cea mai progresista dintre marcile premium, a declarat Peter Schwarzenbauer. Aceasta orientare catre viitor a fost dintotdeauna o calitate a marcii, iar cu ocazia aniversarii cu numarul 100, a devenit acum si parte a logo-ului Audi.
Incepand din luna septembrie, noul logo va fi utilizat in toate comunicarile, de la reclama clasica, anunturi in publicatii si pachete de presa Audi, pana la sponsorizari si pagina de internet a companiei. Logo-ul restilizat a fost deja prezentat in cadrul festivitatilor prilejuite de cea de-a 100-a aniversare a marcii. Noul logo Audi va fi utilizat pentru prima data la nivel international in cadrul lansarii sale ce va avea loc la salonul auto IAA. Acolo, el va reprezenta nota finala a standului companiei AUDI AG in culorile alb, rosu si negru, care se intinde pe o suprafata de 6.000 de metri patrati, si a fost proiectat pentru a reflecta arhitectura specifica de top a marcii.
Sursa: Porsche Romania / Scorpio