AUTO

Audi A5 Cabriolet, ce mai vrei de la o decapotabila?

Noul A5 Cabriolet este caracterizat de dinamismul specific clasei sale si design-ul incitant. Automobilul cu patru locuri si acoperis din material textil combina caracterul sportiv cu fascinatia conducerii unei decapotabile, confortul rafinat cu utilitatea zilnica. Sapte motoare puternice, un sistem de suspensii agil si o gama larga de optiuni de inalta calitate fac din noul Audi cel mai atragator model decapotabil de clasa medie. Varful de serie al noii familii de automobile decapotabile Audi este modelul S5 Cabriolet cu un motor de noua generatie: V6 cu supraalimentare, trei litri, cu benzina si injectie directa. Primele modele A5 Cabriolet vor fi livrate incepand din anul 2009, trimestrul al doilea.

Noul A5 Cabriolet are un acoperis clasic din material textil ce ii confera o silueta remarcabila, de o eleganta dinamica. Acoperisul usor coboara in 15 secunde si se ridica in 17 secunde. Sistemul complet automat de actionare constituie o dotare standard. Optional, este disponibil si un acoperis cu izolare fonica, care reduce zgomotul produs de vant – aproape la fel ca unul clasic.

Cand este deschis, acoperisul modelului Audi A5 Cabriolet se pliaza atat de bine incat ocupa foarte putin spatiu, ramanand liber un volum de 320 litri pentru depozitare. La actionare, compartimentul acoperisului coboara singur. Spatarul pliabil al scaunelor din spate creeaza un spatiu larg spre portbagaj, fapt ce sporeste capacitatea de depozitare pana la un volum generos de 750 de litri.

Ambianta rafinata, in combinatie cu elementele remarcabile de ergonomie, creeaza o atmosfera sportiva si eleganta in acelasi timp. Confortul interiorului este intregit de sistemul de extindere automata a centurilor de siguranta. Incalzirea la nivelul gatului este o optiune disponibila pentru scaunele din fata. Optional, se poate alege varianta scaunelor imbracate in piele cu strat special de acoperire, care reduce caldura radiata de soare. Interiorul ofera un spatiu confortabil pentru patru persoane. Otelul de ultra inalta rezistenta si elementele de consolidare selectiva a caroseriei asigura un maxim de rigiditate si siguranta in caz de impact.

Modelul A5 Cabriolet este lansat cu trei variante de motor cu benzina si doua diesel, care dezvolta o putere intre 132 kW (180 cp) si 195 kW (265 cp). Sistemul de transmisie este disponibil in cinci variante: cutie de viteze manuala,  sase trepte de viteza, cutie de viteze automata, variatie continua de tip multitronic sau in varianta ultra-rapidului sistem S tronic, cu sapte trepte de viteza.

Pe langa varianta cu tractiune frontala, Audi ofera si automobile cu tractiune integrala quattro permanenta pentru motoarele de putere mai mare. Diferentialul inovator, sportiv, cu distributie variabila a puterii de propulsie pentru rotile din spate este valabil ca optiune care aduce sistemului quattro si mai mult dinamism si siguranta.

Dinamica fascinanta oferita de sistemul Audi de selectare a modului de rulare

Un adaos perfect la tehnologia inglobata de modelele Audi este reprezentat de sistemul de selectare a modului de rulare, care ii da conducatorului posibilitatea de a alege intre diferite configuratii ale motorului, controland caracteristicile alimentarii cu carburant, punctele de schimbare a treptei de viteza pentru sistemul S tronic cu sapte trepte si cel multitronic, precum si modul de functionare a sistemului de directie autoadaptiva (servotronic). In cazul in care este instalat sistemul de operare MMI (Multi Media Interface) este disponibil si un al patrulea nivel, programabil.

Sistemul este disponibil doar in combinatie cu una sau mai multe dintre cele trei tehnologii aditionale: diferentialul sportiv, controlul adaptiv al amortizoarelor si directia dinamica.

Noul Audi A5 Cabriolet vine cu o gama bogata de echipamente, care includ jantele din metal aliat de 17 inch, instalatia de aer conditionat si un sistem audio cu CD player. Unul dintre echipamentele optionale de exceptie este sistemul de operare MMI de generatia a treia, dotat cu multe functii atragatoare de navigatie si divertisment.

Designul exterior

Modelul Audi A5 Cabriolet imbina stilul progresist caracteristic pentru Audi cu fascinatia unui automobil decapotabil. Capota alungita, liniile precise, sinuozitatea conturului aripilor, curburile elegante ale suprafetelor, rotile mari, partea frontala distinctiva, spatele expresiv, toate elementele interactioneaza pentru a crea un tot sculptural, voluptuos. Modelul Audi A5 Cabriolet are  4,63 metri lungime, 1,85 metri latime si doar 1,30 metri inaltime: cele mai sportive proportii din clasa sa.

Stilul partii frontale este dominat de grila radiatorului, dintr-o singura piesa, flancata de fantele pentru admisia aerului. Farurile, cu designul lor rafinat, par mai degraba niste bijuterii tehnice. Benzile de leduri pentru rulaj pe timp de zi insotesc farurile cu xenon plus, in varianta optionala. O banda din aluminiu confera stralucire ramei parbrizului.

Acoperisul pliabil

Acoperisul din material textil, cu luneta mare, se potriveste perfect in designul profilului. Acesta este unul dintre motivele pentru care a fost preferat in locul acoperisului din otel. Un alt motiv este greutatea sa mai mica, ce reduce greutatea totala a modelului Cabriolet si ii coboara centrul de greutate.

Exteriorul acoperisului este disponibil in patru variante de culoare, iar interiorul in trei.

Acoperisul este alcatuit din trei straturi, iar stratul intermediar are rolul de captuseala. In cazul acoperisului optional cu izolatie fonica, ce reduce zgomotul produs de vant aproape la fel ca acoperisurile clasice, stratul intermdiar este inlocuit cu un strat de spuma de pana la 15 milimetri grosime. Acoperisul cu izolatie fonica este prevazut cu o lampa pentru iluminat in zona scaunelor din spate, o solutie care se intalneste de obicei doar la decapotabilele de lux.

Pentru ambele versiuni, prin apasarea unui buton din cadrul consolei centrale sau al telecomenzii optionale se actioneaza o pompa hidraulica si patru cilindri de operare, care misca acoperisul. Sunt necesare 15 secunde pentru ca acesta sa fie coborat si 17 secunde pentru a fi ridicat. Ambele operatii se pot efectua in timpul rularii cu o viteza de pana la 50 km/h, ceea ce face conducerea mult mai confortabila.

Atunci cand este deschis, acoperisul e retras sub un capac, unde este pliat intr-o forma extrem de compacta. Compartimentul pentru depozitare, care coboara automat in spatiul portbagajului, ocupa doar cativa centimetri in inaltime si numai 60 de litri din volumul de 380 de litri al portbagajului. Volumul ramas, de 320 litri, este de departe cel mai bun comparativ cu automobilele din aceasta clasa. In plus, pozitia joasa a pragului de incarcare usureaza utilizarea portbagajului. Deflectorul de vant, care constituie o dotare standard, poate fi depozitat in spatiul pentru roata de rezerva, pentru economie de spatiu.

O trasatura foarte avantajoasa a modelului Audi A5 Cabriolet este posibilitatea plierii spatarelor scaunelor din spate. Spatiul standard creat are o latime de 70 de centimetri. Spatiul pentru bagaje din spatele scaunelor din fata are 1,79 metri lungime si un volum total de 750 de litri.

Caroseria

Automobilul A5 Cabriolet are o caroserie extrem de rigida, tipic pentru modelele Audi. Aceasta este principala explicatie a preciziei la condus, a nivelului inalt de confort si a sigurantei maxime in caz de impact. Pentru construirea caroseriei au fost utilizate mai multe tehnologii inovatoare. Un prim exemplu ar fi utilizarea unor tipuri de otel de ultra inalta rezistenta, cu rezistenta extrem de mare la tractiune , produse chiar de Audi, prin formare la cald. Aripile din fata ale modelului A5 Cabriolet sunt produse din aluminiu, pentru a reduce greutatea si a optimiza distributia sarcinii pe arbore. Partea de dedesubt a caroseriei, inchisa, imbunatateste circulatia aerului si eficienta carburantului.

O gama intreaga de piese suplimentare de consolidare compenseaza absenta acoperisului robust. Acestea sunt pozitionate in sectiunea frontala, in zona sorturilor, in rama parbrizului si in sectiunea din spate. Sistemul de protectie impotriva rasturnarii este pozitionat intre zona habitaclului si portbagaj. De asemenea, airbagurile laterale pentru torace, montate in usi, asigura protectie in eventualitatea unui impact lateral.

Habitaclul

Cu ampatamentul sau generos, de 2,75 metri, si habitaclul cu cea mai mare lungime din clasa sa, modelul Audi A5 Cabriolet asigura spatiul suficient necesar pentru calatorii mai lungi. Acest lucru este valabil si pentru zona scaunelor din spate, care poate fi impartita optional printr-o consola centrala cu doua suporturi pentru pahare.

Principalele caracteristici ale habitaclului sunt eleganta liniilor, functionalitatea, ergonomia, inalta calitate si maiestria executiei detaliilor, particularitati tipice unui Audi. Contururile instrumentelor, in forma de picatura, au devenit deja caracteristici clasice moderne. Monitorul montat central este livrat ca echipament standard. Consola din material plastic turnat este focalizata pe conducator. Linii armonioase o leaga de tunelul central si panourile usilor.

In cazul in care clientul a comandat unul dintre cele doua sisteme de navigatie, acesta va fi insotit de extrem de avantajosul sistem de operare MMI – cea mai buna solutie existenta pe piata. Scaunele joase, in varianta standard, asigura un control si sprijin excelente. Utilizarea centurilor de siguranta este facilitata de sistemul electric de extindere automata. Ca alternative sunt disponibile solutii speciale: scaune sport solide, sistem electric de reglare a scaunelor si de incalzire.

Scaunele cu control al climatizarii sunt dotate cu mici ventilatoare si un incalzitor automat auxiliar, care asigura lux si confort. Aceasta optiune asigura incalzire in zona gatului prin intermediul unor conducte situate in zona superioara a spatarului, ce emit aer cald. Incalzitorul pentru zona gatului are un sistem de control cu reglare pe trei niveluri si este disponibil si pentru scaunele sport. Acest sistem prelungeste sezonul in care puteti conduce modelul Audi A5 Cabriolet cu acoperisul coborat.

O alta caracteristica speciala este asigurata de tapiteria din piele, in varianta optionala: o acoperire speciala impiedica supraincalzirea cauzata de radiatiile soarelui, in timp ce automobilul este parcat la soare, cu acoperisul coborat. Acest strat de acoperire reflecta radiatiile infrarosii, scazand temperatura suprafetei cu pana la 20 de grade Celsius. Audi ofera posibilitatea alegerii intre mai multe materiale pentru tapiteria scaunelor, inclusiv optiunea piele Nappa, de calitate superioara. Insertiile decorative sunt, in varianta standard, micrometalice. Ca optiuni sunt disponibile aluminiul si trei tipuri de lemn.

Motorizare

Modelul Audi A5 Cabriolet utilizeaza tehnologii inovatoare si pentru sistemul de propulsie. Toate cele cinci motoare, cele doua TDI si cele trei pe benzina, utilizeaza sistemul de injectie directa. Acestea reprezinta dovada impresionanta ca la Audi eficienta si dinamica sunt strans legate si interdependente.

Cel mai puternic motor cu benzina al automobilului Audi A5 Cabriolet este motorul FSI de 3,2 litri. Acesta functioneaza cu noul sistemul Audi de deschidere variabila a supapelor, care regleaza nivelul de ridicare a supapelor de admisie in doua trepte. Ca rezultat, schimbul de gaze este imbunatatit si clapeta acceleratiei poate fi deschisa mai des, minimizand astfel pierderile de acceleratie, ceea ce sporeste cuplul si puterea dezvoltata si reduce in acelasi timp consumul de carburant. Motorul V6 dezvolta o putere de pana la 195 kW (265 cp) si un cuplu de 330 Nm, functionand la turatii intre 3.000 si 5.000 rpm. Sistemul de tractiune frontala si sistemul de transmisie multitronic face ca modelul Audi A5 Cabriolet sa accelereze de la zero la 100 km/h in 6,9 secunde si sa atinga o viteza maxima de 246 km/h. In ceea ce priveste eficienta carburantului, motorul inregistreaza un consum impresionant, de doar 8,6 litri/100 km. O alternativa optionala este sistemul de tractiune integrala quattro, in combinatie cu noul sistem S tronic, cu sapte trepte de viteza.

Motorul 2.0 TFSI atesta, o data in plus, pozitia de lider detinuta de Audi in domeniul creatiei motoarelor. Audi ofera doua versiuni ale motorului turbo de doi litri. Varianta de putere mai mica este insotita de sistemul de tractiune frontala si sistemul de transmisie multitronic, dezvoltand o putere de pana la 132 kW (180 cp) si un cuplu de 320 Nm, la turatii intre 1.500 si 3.900 rpm. Aceasta versiune accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8,9 secunde si atinge o viteza maxima de 219 km/h. Consumul mediu de carburant este excelent, de 7,4 litri /100 km.

Versiunea mai puternica a motorului 2.0 TFSI dezvolta o putere de 155 kW (211 cp) si un cuplu de 320 Nm, la turatii intre 1.500 si 4.200 rpm. Este disponibil cu trei versiuni de tractiune: cu sistemul de tractiune quattro si sistemul de transmisie S tronic, cu sapte trepte de viteza, si cu sistemul de tractiune frontala, insotit fie de sistemul multitronic de transmisie, fie de sistemul de transmisie manuala. In cazul ultimei versiuni, Audi A5 Cabriolet accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,5 secunde si atinge o viteza maxima de 241 km/h. Consumul mediu de carburant este excelent, de 6,8 litri /100 km.Cele doua motoare V6 TDI creeaza, de asemenea, standarde in clasa lor.

Datorita cuplului enorm pe care il dezvolta si rularii consecvent line, acestea reprezinta sportivitatea de varf a tehnologiei Audi TDI. Motorul de trei litri genereaza o putere de 176 kW (240 cp) si un cuplu de 500 Nm, la turatii intre 1.500 si 3.000 rpm. Accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,4 secunde iar viteza maxima pe care o atinge este de 247 km/h. Acest motor diesel, lider in clasa sa, care actioneaza toate cele patru roti printr-un sistem de transmisie S tronic cu sapte trepte de viteza, are un consum mediu de carburant de numai 6,8 litri/100 km.

Cel de-al doilea TDI este si mai economic. Motorul de 2,7 litri, care dezvolta o putere de 140 kW (190 cp) si un cuplu de 400 Nm, la rotatii intre 1.400 si 3.500 rpm, consuma doar 6,3 litri/100 km. Varianta mai mica de motor V6 diesel este insotita de un sistem de tractiune frontala si un sistem de transmisie manuala. Accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8,6 secunde si atinge o viteza maxima de 230 km/h (valori preliminarii).

Sistemul de transmisie

Audi ofera posibilitatea alegerii intre trei tipuri de sisteme de transmisie pentru modelul A5 Cabriolet. Motorul 2.0 TFSI, care dezvolta o putere de 155 kW (211 cp), este insotit de sistemul de transmisie manuala cu sase trepte de viteza, ca varianta standard, care exceleaza prin timpii redusi de schimbare a treptei de viteza si inalta precizie a functionarii. Ambele motoare de doi litri, precum si motorul 3.2 FSI sunt disponibile impreuna cu sistemul de transmisie automata cu variatie continua de tip multitronic, ca varianta optionala, care combina functionarea lina cu inalta eficienta si un raport de transmisie care determina un consum redus de carburant. Pentru un stil de conducere dinamic, este disponibil sistemul multitronic, cu un program sport si un mod de transmisie manuala, cu opt trepte de viteza.

Pentru versiunea mai puternica a motorului 2.0 TFSI si pentru motorul 3.2 FSI, este disponibil sistemul de transmisie S tronic cu sapte trepte de viteza, ca optiune; in cazul motorului 3.0 TDI, acesta reprezinta echipamentul standard.

Acest sistem de transmisie de inalta tehnologie cu dublu ambreiaj realizeaza schimbarea treptei de viteza in cateva sutimi de secunda, atat de lin incat conducatorul de-abia percepe schimbul. In plus, este foarte eficient si are un consum redus de carburant. Conducatorul are posibilitatea de a lasa sistemul de transmisie S tronic cu sapte trepte de viteze sa faca schimbul automat, sau poate interveni, daca doreste, prin intermediul comutatoarelor de pe volan.

Sistemul de transmisie S tronic cu sapte trepte de viteza a fost proiectat pentru a fi utilizat impreuna cu sistemul de tractiune integrala quattro permanenta. Este disponibil ca varianta optionala, pentru seria de motoare diesel care dezvolta o putere mare si pentru cele doua motoare puternice cu benzina.

Datorita noului diferential sport, dinamismul conducerii oferit de sistemul de tractiune quattro este si mai fascinant. Acest sistem de control inovator distribuie in mod uniform cuplul motor intre rotile din spate, in functie de situatia aparuta in timpul conducerii.

Acest tip de control al cuplului face ca raspunsul directiei modelului A5 Cabriolet sa fie mai spontan si mai direct, imbunatatind si mai mult stabilitatea automobilului.

Sasiul

Modelul Audi A5 Cabriolet este lider in clasa sa din toate punctele de vedere care definesc caracterul sportiv – raspunsul directiei, stabilitatea si agilitatea. Puntea fata este pozitionata foarte departe, spre partea frontala a automobilului, iar aceasta configuratie este realizata prin adoptarea unei solutii neobisnuite: diferentialul este montat in fata ambreiajului sau a convertorului de cuplu.

Sasiul automobilului are, de asemenea, un design avansat din punct de vedere tehnologic: rotile din fata sunt sustinute de un sistem cu cinci brate. Suportul puntii fata este fixat ferm de caroserie, pentru a maximiza rigiditatea.

Sistemul de directie actioneaza direct asupra rotilor, prin intermediul casetei de directie, care este montata foarte jos pe sasiu. Sistemul de directie hidraulic, cu angrenaj cu cremaliera si roata dintata, asigura o conexiune cu drumul foarte sensibila si de inalta precizie. Optional, este disponibil sistemul de servodirectie asistata, care regleaza nivelul de asistare in functie de viteza automobilului.

Modelul Audi A5 Cabriolet are un sistem de suspensie spate cu brate trapezoidale, care imbina rularea lina si stabilitatea maxima in timpul conducerii. Atat suspensiile fata, cat si cele spate sunt fabricate in cea mai mare parte din aluminiu. Franele puternice asigura o reducere eficienta a vitezei si reactioneaza cu mare exactitate la apasarea pedalei. Jantele de 16 inch sau cele de 17 inch, din aluminiu, reprezinta o dotare standard a automobilului, in functie de versiunea de motor. Jantele de 18, 19 si 20 inch sunt disponibile ca varianta optionala, de la Audi si quattro GmbH.

O alta caracteristica de inalta tehnologie a noului A5 Cabriolet este sistemul Audi de  selectare a modului de rulare. Acesta influenteaza caracteristicile alimentarii cu carburant, punctele de schimbare a treptei de viteza – pentru sistemul de transmisie S tronic cu sapte trepte de viteza -  si modul de functionare a sistemului de servodirectie. Conducatorul apasa o tasta pentru a selecta un mod de rulare confortabil, intermediar sau dinamic, selectand in cadrul acestor subsisteme. In cazul in care automobilul este echipat cu un sistem de navigatie – care este livrat impreuna cu sistemul de operare MMI – este asigurata a patra configuratie a motorului, pe care o poate programa conducatorul.

Sistemul Audi de  selectare a modului de rulare este disponibil doar in combinatie cu una sau mai multe dintre cele trei tehnologii suplimentare – diferentialul, sistemul de suspensii adaptive si sistemul de directie dinamica. Directia dinamica actioneaza in functie de trafic. In cazul rularii pe autostrada, utilizeaza mai mult raportul indirect. Pentru o siguranta maxima a conducerii, actioneaza in stransa legatura cu programul de stabilizare ESP – mentine automobilul A5 Cabriolet in cursa, in limitele manevrabilitatii, prin interactiuni extrem de rapide.

Echiparea

Modelul Audi A5 Cabriolet este livrat impreuna cu o gama impresionanta de dotari standard. Aceasta include un acoperis cu actionare complet automata, jante din metal, de 16 sau 17 inch, un scaun spate pliabil cu spatiu mare de trecere si un sistem automat de aer conditionat; sistemul audio stereo este livrat impreuna cu un CD player integrat. Sistemul electric de extindere a centurilor de siguranta si sistemul de franare la parcare constituie, de asemenea, echipamente standard.

Dotarile optionale asigura cresterea numarului caracteristicilor de lux: sistemul de iluminare adaptiva, optional, reprezinta o combinatie intre farurile xenon plus si sistemul de iluminare dinamica in viraje; sistemul de asistare a iluminarii comuta automat intre luminile de intalnire si cele de drum. Cheia perfectionata asigura deblocarea automata a usilor si demarajul, precum si coborarea si ridicarea acoperisului de la distanta. Sistemul de aer conditionat automat gestioneaza temperatura pentru trei zone separate ale automobilului. Acoperisul cu izolare fonica reduce si mai mult zgomotul produs de vant. Iar confortul oferit de scaunele cu control al climatizarii, impreuna cu sistemul de incalzire pentru zona gatului, creeaza un mediu cu o climatizare perfecta.

In privinta sasiului, programul este completat cu sistemul Audi de selectare a modului de rulare, diferentialul sportiv si doua tipuri de suspensii sport conventionale. Pachetul sport S line plus combina montajul compact si caracteristicile performante, cum ar fi reducerea cu 10 milimetri a inaltimii caroseriei,  jantele de 18 inch si pneurile 245/40, cu un pachet de detalii speciale disponibile pentru habitaclu. Pe de alta parte, pachetul S line pentru exterior asigura automobilului un aspect extrem de dinamic.

Alte dotari importante sunt cele doua sisteme infotainment, sistemul de navigatie MMI si sistemul de navigatie MMI plus, care fac parte din noua generatia de echipamente. Chiar si varianta cu cele mai putine dotari include un sistem grafic color 3D de afisaj al sistemului de navigatie, un cititor versatil de carduri de memorie si un DVD player.

Ca dotari optionale, Audi ofera un modul pentru receptie radio digitala, interfata Bluetooth pentru telefoane mobile si o interfata iPod, pentru integrare totala.

Versiunea de varf este dotata cu tehnologii exclusiviste: un monitor special de inalta definitie, un hard drive mare, pentru fisiere cu muzica si adrese, plus o functie speciala joystick pentru unitatea de control a sistemului de operare MMI. Impreuna cu tehnologii pline de rafinament, precum sistemul de sunet Bang & Olufsen sau tunerul TV digital, sistemul de navigatie MMI plus poate deveni un centru media de inalta definitie.

Datorita sistemelor inovatoare de asistare din clasa de lux, conducerea automobilului A5 Cabriolet devine extrem de relaxata. Audi echipeaza modelul sau decapotabil cu patru locuri, in varianta optionala, cu sisteme de inalta tehnologie care includ tempomatul adaptiv, sistemele Audi de asistare la schimbarea benzii si sistemele de asistare la mentinerea benzii de deplasare. Acestea controleaza distanta pana la automobilul care ruleaza in fata si asista mentinerea sau schimbarea benzii de deplasare. Sistemul avansat de asistare la parcare pentru clasa Audi de lux utilizeaza o camera de luat vederi pentru zona din spatele automobilului, cu afisare pe monitorul de bord.

Modelul Audi S5 Cabriolet

Modelul de varf al noii serii de productie Cabriolet de la Audi este automobilul S5 Cabriolet. Litera „S” vine de la Sport – pentru dinamica, performanta si putere, dar si pentru o eficienta uimitoare.

In rolul sau de model de varf al noii serii de productie, automobilul S5 Cabriolet ocupa o pozitie speciala. Noul motor TFSI de trei litri, un V6 supraalimentat, dezvolta o putere de 245 kW (333 cp) si un cuplu impresionant, de 440 Nm, raspunzand cu tenacitate clapetei de acceleratie si oferind performante excelente la condus. Tractiunea puternica, impreuna cu raspunsul spontan si agresiv ofera o experienta fascinanta a conducerii. Modelul S5 Cabriolet este propulsat in 5,6 secunde de la zero la 100 km/h si are o viteza maxima de 250 km/h.

Chiar la un consum de 9,6 litri* per 100 km, eficienta carburantului este impresionanta (valori preliminare). Sistemul quattro de tractiune, suspensiile sportive, jantele de 18 inch si un numar mare de detalii ale echipamentelor speciale scot in evidenta puterea atletica a modelului Audi S5 Cabriolet.

Echipamentul standard al modelului Audi S5 Cabriolet include sistemul de directie autoadaptiva, sistemul de transmisie S tronic cu sapte trepte de viteza si sistemul de tractiune quattro. Diferentialul sportiv reprezinta o dotare optionala. Suspensiile sport mentin caroseria aproape de suprafata drumului. Jantele din aluminiu turnat, de 18 inch, sunt echipate cu pneuri 245/40. Etrierele de frana, vopsite in negru, sunt decorate cu emblema S5. Acoperisul cu izolare fonica, farurile xenon plus, scaunele sport, cu reglare electrica si tapiterie din piele Alcantara, plus volanul sport multifunctional reprezinta, de asemenea, dotari standard.

Elementele de design unice contribuie la crearea unui stil extrem de sportiv. In ceea ce priveste habitaclul, tapiteria speciala a scaunelor, elementele decorative ale pragurilor portierelor si insertiile din aluminiu mat, slefuit, scot in evidenta calitatea extraordinara si stilul dinamic al modelului de varf. Acele indicatoare ale instrumentelor de bord sunt iluminate cu alb, pentru a contrasta cu cadranele de culoare gri.

Sursa: Porsche Romania / Scorpion

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *