Asesoft Distribution, companie care activează pe piaÅ£a locală de produse IT, anunţă astăzi planurile pentru dezvoltarea mărcii proprii de monitoare LCD, Horizon. Obiectivele pentru anul 2008 sunt atingerea unei cote de piaţă de peste 10% ÅŸi păstrarea primului loc între mărcile româneÅŸti de monitoare LCD.„În ultimii doi ani, piaÅ£a de monitoare a cunoscut o transformare rapidă din perspectiva obiceiurilor de cumpărare, astfel că, în prezent, 94% dintre clienÅ£i se îndreaptă către monitoarele LCD ÅŸi doar 6% către cele cu tub catodic. După estimările noastre, piaÅ£a totală va tinde spre 950.000 de unităţi, în creÅŸtere cantitativă cu aproximativ 35% faţă de anul anterior. Asesoft deÅ£ine o cotă de piaţă de aproximativ 20%, din vânzarea mărcilor Horizon, LG ÅŸi Samsung, fiind, astfel, unul dintre liderii pe acest segment al pieÅ£ei IT de distribuÅ£ie. Horizon deÅ£ine 7,5% din piaţă în trimestrul al treilea al anului 2007, situându-se pe locul patru între preferinÅ£ele românilor iar la nivelul anului 2008 Å£intim o cotă de 10%â€Â, a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.
„EvoluÅ£ia pozitivă se datorează, în principal, raportului foarte bun preÅ£/performanţă, condiÅ£iilor de livrare ÅŸi caracteristicilor tehnice ale produsului. Transformarea pieÅ£ei a favorizat dezvoltarea constantă, orientarea către LCD în proporÅ£ie majoritară fiind în beneficiul Horizon. MenÅ£inerea pe locul întâi între brand-urile româneÅŸti este un obiectiv pentru Horizon prin diversificarea continuă a gamei de produseâ€Â, adaugă Iulian Stanciu.
Asesoft a acordat, încă de la început, din 2002, o atenţie deosebită acestei mărci, pe care a dezvoltat-o cu foarte mare atenţie, în special pentru companiile care asamblează şi vând PC-uri. Din acest motiv, selecţia furnizorilor şi alegerea gamei au fost riguros realizate, pentru a corespunde celor mai exigente standarde de calitate.
„Horizon este marca de produse dezvoltată de Asesoft în care au fost investite resurse importante ÅŸi care, iată, ne aduce deja o cotă de piaţă importantă. Clasificarea pe locul patru între mărcile preferate de români, înaintea unor nume consacrate ne oferă certitudinea că produsul oferă un raport calitate-preÅ£ imbatabil pe care clientul nu avea cum să nu îl remarceâ€Â, a declarat Răzvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution.
ÃŽn prezent, Horizon oferă clienÅ£ilor o gamă variată de monitoare LCD cu diagonala între 15 ÅŸi 22 de inci ÅŸi cu un timp de răspuns la unele modele de numai 4 milisecunde. Punând accent pe calitatea produselor, Asesoft a introdus la această gamă de produse garanÅ£ia „zero pixeli defecÅ£iâ€Â, lucru care a atras un număr foarte mare de clienÅ£i. Astfel, în prezent, aproximativ 10% din cifra de afaceri Asesoft Distribution o reprezintă vânzările de produse purtând marca Horizon.
“In 2008 estimăm o trecere de la 17″ către 19″ wide ÅŸi de la 19″ format 4:3 către 22″ wide. Formatul de 20″ wide nu a avut mare succes, în schimb cel de 22″ wide a început deja să fie foarte căutat. Cred că monitoarele de 17″ vor avea o pondere de circa 25-30% din vanzari, cele de 19″ wide de 25% iar cele de 22″ wide vor ajunge la 15% din total vânzari” a declarat Razvan Ziemba.
Detalii ale produselor Horizon le puteţi găsi la adresa: http://www.asesoftdistribution.ro/produse~c-25~categorie-monitoare-lcd~f-15~_start-10.html