Circa 250 de studenti sunt asteptati in perioada 25 septembrie 4 octombrie 2009 la Teatrul National Bucuresti si Orange concept store pentru a lua parte la workshopurile interactive din cadrul scolii de vara AIESEC University. Evenimentul va aduce laolalta studenti si reprezentanti ai companiilor de top din mediul de afaceri bucurestean.
Evenimentul este structurat pe cinci teme: responsabilitate sociala, comunicare, finante, resurse umane si vanzari si negociere. Anul acesta se desfasoara sub sloganul Care tu esti tu? si isi propuna sa creeze un cadru creativ si profesionist in care tinerii sa interactioneze cu nume importante din domeniile care ii pasioneaza, sa isi completeze cunostintele dobandite la facultate si sa cunoasca alti tineri care impartasesc aceleasi pasiuni.
AIESEC University este o conferinta pe care o pregatim inca din luna aprilie. Este un proiect care a capatat traditie in AIESEC Bucuresti, fiind la editia a patra. Anul acesta ne sunt alaturi companii de top din mediul de afaceri romanesc interesate de formarea tinerilor, declara Elena Filip, Vicepresedinte External Relations in AIESEC Bucuresti.
AIESEC University se va desfasura dupa urmatorul program:
Seminarul de responsabilitate sociala 25-27 septembrie
AFEER, ViitorPlus, Forumul Donatorilor din Romania si Primaria Municipiulul Bucuresti vor vorbi tinerilor despre CSR, modalitati de aplicare a CSR-ului in viata de zi cu zi si despre retelele de ONG-uri din Romania.
Scoala de Comunicare 28-30 septembrie
Cele trei zile de workshopuri vor fi gazduite de Orange concept store si vor aduce in fata tinerilor nume ca Grafitti BBDO, Brandstalk, Strauss, Leo Burnett, Microsoft si White Image. Temele abordate in cadrul acestei scoli vor fi client service, planning, rebranding sau digital PR.
Scoala de Finante 28-30 septembrie
TPA Horvath, Rentrop & Straton si Capgeminivor prezenta modalitati prin care tinerii pot pune bazele unei afaceri si vor veni cu sfaturi din partea unor auditori cu experienta.
Scoala de Resurse Umane 2-4 octombrie
Agrana, TrainArt si BRD vor prezenta tinerilor strategii de dezvoltare a resurselor umane si realitati ale domeniului astazi.
Scoala de Vanzari si Negociere 2-4 octombrie
BRD si Dale Carnegie vor invata tinerii cum sa preagteasca o vanzare, cum sa relationeze cu clientii si cum sa se adapteze contextului economic actual.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul http://university.aiesec.ro/ .
AIESEC este cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, reunind 40000 de membrii din 107 tari si teritorii. AIESEC reprezinta o platforma dedicata descoperirii si explorarii potentialului de lider. In Bucuresti, AIESEC activeaza de 19 ani, timp in care a desfasurat o serie de proiecte dedicate tinerilor si dezvoltarii acestora.