In cursul anului 2008, editura Publica a lansat pe piata romaneasca 18 carti de afaceri, multe dintre acestea fiind deja best-seller pe plan international. Cele mai bine vandute carti in Romania sunt “Aisbergul nostru se topeste” de John Kotter, profesor la Harvard Business School si “Design Your Self” a controversatului designer Karim Rashid. “Cartile publicate in cursul anului 2008 au avut tiraje de minim 3.000 de exemplare si in majoritatea cazurilor acestea s-au epuizat. In ceea ce priveste cele doua carti – Aisbergul nostru se topeste si Design Your Self – cele 3.000 de exemplare s-au vandut in timp record, respectiv 3 luni de la lansare”, precizeaza Bogdan Ungureanu, directorul editurii Publica.
In topul celor mai bine vandute carti de afaceri in 2008 se mai gasesc “Era turbulentelor” de Alan Greenspan, “Jack: Dintr-o bucata” de Jack Welch si “Matsushita Leadership” de John Kotter.
Primele tiraje ale cartilor “Aisbergul nostru se topeste” a profesorului de la Harvard Business School, John Kotter si “Design Your Self ” scrisa de superstarul designului Karim Rashid au fost epuizate in doar 3 luni de la publicare.
Lansate in octombrie 2008 de catre editura Publica, “Aisbergul nostru se topeste” si “Design Yourself ” au reusit sa se vanda intr-un timp record, bucurandu-se in Romania de acelasi succes pe care l-au avut si pe plan international.
“Aisbergul nostru se topeste” este best-seller in clasmentele New York Times, Wall Street Journal , USA Today si Business Week, iar Karim Rashid este recunoscut pentru misiunea de a democratiza designul, aducandu-l din muzee in viata de zi cu zi.
Atat John Kotter cat si Karim Rashid trateaza nevoia schimbarii, fie pe plan profesional, fie la nivel personal.
Interesul ridicat al cititorilor pentru aceste doua titluri demonstreaza o constientizare a situatiei actuale, cat si a masurilor care trebuie luate; accentul fiind pus pe indrumarile de nepretuit pe care le furnizeaza aceste doua carti, pentru o lume din ce in ce mai imprevizibila.
Procesul de schimbare prin care trec astazi companiile, precum si regandirea modului in care traim, iubim, muncim si ne distram trebuie urmat pentru a depasi aceasta situatie.