Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in reteaua nationala indoor Elevate. Lantul de restaurante continua astfel colaborarea cu Elevate pentru al treilea an consecutiv, KFC optand pentru campanii extinse in intreaga retea indoor inca din anul 2006.
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in reteaua nationala indoor Elevate. Lantul de restaurante continua astfel colaborarea cu Elevate pentru al treilea an consecutiv, KFC optand pentru campanii extinse in intreaga retea indoor inca din anul 2006.
Campania de comunicare in lifturile din reteaua nationala indoor va lansa o invitatie la masa in restaurantele KFC din Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.
„Apreciem spiritul inovator al clientului nostru in a imbratisa suporturi publicitare neconventionaleâ€Â, declara Andreea Brodocianu, director de vanzari Elevate. â€ÂPrin campaniile desfasurate in mod constant in ultimii trei ani, KFC a contribuit la dezvoltarea publicitatii in lift din Romaniaâ€Â.
Colaborarea se va derula in 8 orase din Romania, promovand restaurantele in 570 de lifturi. Reteaua pe care se va desfasura campania are o audienta medie lunara estimata de aproximativ 130.000 – 150.000 de persoane, reclama dintr-un lift atingand in medie aproximativ 240-250 de indivizi pe luna.
Infiintata in urma cu trei ani, compania nationala indoor Elevate ( www.elevate.ro ) este initiator al conceptului de publicitate in lift din Romania. Compania este membru fondator al Asociatiei Romane de Indoor Advertising.
Elevate acopera in prezent peste 2000 de lifturi „publicitare†amplasate in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si 10 mari orase din tara. Lifturile „publicitare†Elevate ating o audienta medie cuprinsa intre 450.000 si 500.000 de persoane diferite pe luna, 650.000 vizualizari pe zi.
Cătălina Murariu, (Adresa de email este ascunsa din motive de securitate), 021 252 04 63