Intertel Communications prima companie romaneasca care a prezentat pietii romanesti inca din 2002 serviciile de SMS marketing atat de cunoscute astazi, anunta lansarea BlueON – un instrument revolutionar pentru piata de New Media Marketing din Romania
BlueON – este cel mai eficient instrument de marketing prin Bluetooth disponibil pe piata din Romania; este un sistem inovator de management al interactivitatii si al contentului ce poate fi distribuit prin Bluetooth accesibil tuturor terminalelor mobile din clasele intermediara si superioara.
BlueON, dezvoltat integral in-house este un program de automatizare si customizare a contentului care urmeaza a fi trimis catre fiecare end-user si de dirijare a comunicarii uni sau bi-directionale prin Bluetooth.
In speta, de fiecare data cand un potential client se afla in raza de acces a dispozitivelor, sistemul central va identifica end-userul si va rula “profilul†acestuia, respectiv va sti daca acel end-user a mai receptionat content si ce tip de content, daca a mai fost inscris la o campanie, daca a raspuns la eventualele promotii active pentru magazinele din zona dispozitivului sau din alte zone, la ce activitati sau tipuri de activitati a interactionat, care a fost rata de raspuns etc. Portabilitatea si scalabilitatea acestui produs sunt aproape nelimitate. Sistemul poate fi amplasat practic in orice locatie si poate fi alimentat in cazuri speciale de la surse alternative de electricitate, spatiul necesar fiind de aproximativ 1 dm^3 (un decimetru cub). Sistemul ofera date exacte in timp real, prin intermediul unei interfete web accesibila pe baza de user si parola de la orice computer conectat la Internet.
Maia Novolan directorul companiei, declara ca firma sa a urmarit sa aduca mereu servicii si tehnologii inovative fiind de cele mai multe ori cu un pas inaintea pietei, Intertel fiind prima companie care a adus in Romania Know-How pentru TV Interactive, care a introdus in piata servicii de SMS Marketing, fiind de asemenea primul provider care a implementat un MMS gateway si a livrat content MMS end-userilor dintr-o retea mobila.
Compania Intertel Communications este cunoscuta pe piata romaneasca pentru calitatea serviciilor interactive de tip full service, fiind specializata in numeroase platforme digitale; de la marketing interactive / comunicare on-line de performanta si mobile marketing, pana la servicii de Call-center, Web design si Web development, incluzand orice tip de mecanisme de campanii si reactivari, integrari mixte de on-line si off-line utilizand tehnologiile SMS, MMS, WAP, WEB, Bluetooth, Barcode si Voce, follow-up campanii, fulfillment si management de premii, avand la baza o puternica expertiza tehnica si experienta in domeniu de 6 ani.
Printre clientii traditionali ai companiei se numara: Coca-Cola HBC (Coca-Cola, Cappy, Sprite), Unilever SCE (Axe, Rexona, Sunsilk, Dero, Omo), Heineken Romania (Gosser, Heineken), real Hypermarket, Supercard (MOL, C-THRU, STR8), Bakker NV, Prima TV, Kanal D, Gazeta Sporturilor.