Digital Zoo, proiectul educațional online al UPC România, oferă copiilor cel mai frumos cadou – o sărbătoare prelungită. Digital Zoo organizează sâmbătă, pe 2 iunie, Ziua Copilului la Grădina Zoologică din Bucureşti, un eveniment unde sunt aşteptați cei mici şi cei mari, ȋncepând cu ora 10.00. Organizatorii le-au pregătit invitaţilor o mulţime de surprize: picturi pe faţă, baloane colorate, jocuri, concursuri, o minidiscotecă şi multe, multe altele care garantează distracţia copiilor.
Evenimentul este organizat ȋn parteneriat cu Grădina Zoologică Bucureşti, Bucureşti FM şi Compania de Librării Bucureşti.Toți copiii beneficiază pe 2 iunie de intrare gratuită la Zoo, pentru a-şi putea revedea şi admira prietenii din lumea animalelor, printre care: tigroaica Luna – singurul tigru născut la Zoo Băneasa, lemurianul Ajambul sau pelicanul Gogu, care a ȋmplinit recent vârsta de 7 ani!
„Ne dorim să le facem copiilor un cadou special de ziua lor şi credem că am găsit formula ideală – un eveniment de care ȋşi vor aminti cu drag. Platforma Digital Zoo, unul din proiectele definitorii ale companiei noastre, aduce ȋn acelaşi loc iubitori de animale, mici şi mari, dornici să descopere lucruri interesante şi noutăți despre rezidenții de la Zoo Băneasa.”, declară Ariana Bădin, Director Comunicare, Marketing şi PR, UPC România.
Digital Zoo este una din cele mai importante platforme educaţionale lansate de UPC România, în 2009, in parteneriat cu Animal Planet şi Grădina Zoologică Bucureşti. Proiectul îşi propune să aducă lumea fascinantă a animalelor în casa fiecărui utilizator de Internet. Animalele VIP ale Zoo Băneasa – leii, tigrul, tamarinii, lemurienii şi pelicanii – pot fi văzute live, 24/7, numai pe website-ul digitalzoo.kappa.ro.
Conținutul dezvoltat de Digital Zoo s-a extins în 2011 și în social media, proiectul fiind prezent pe Facebook (http://facebook.com/digital.zoo) precum și pe YouTube (http://www.youtube.com/user/DigitalZooBucuresti). Recent, Digital Zoo a lansat o aplicație interactivă – harta Grădinii Zoologice (https://digitalzoo.kappa.ro/zoo/), care conține informații despre peste 100 de specii găzduite de Grădina Zoologică Bucureşti, dar şi resurse multimedia – fotografii, materiale video şi livestreaming din câteva amplasamente. Digital Zoo susține conținutul informativ de calitate și o formulă de educație extinsă pe toate canalele pe care sunt prezenți copiii și tinerii de astăzi.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.146.100 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 31 martie 2012, LGI oferea servicii de înaltă calitate, către aproximativ 20 milioane de clienţi din 13 ţări, în principal în Europa şi Chile. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa. (www.lgi.com)
Animal Planet face parte din portofoliul Discovery Networks si este televiziunea unde animalele sunt la ele acasă iar legătura extraordinară dintre oameni şi animale este scoasă în evidenţă prin programe originale, distractive şi educative. Animal Planet oferă divertisment pentru întreaga famile şi este disponibil 24 de ore pe zi. Printre cele mai urmărite producţii se numără: Războiul balenelor, Totul despre câini sau Aventurile lui Austin Stevens. Postul este disponibil în România din anul 1998.
Grădina Zoologică Bucureşti a fost înfiinţată în anul 1955, însă nu sub forma actuală, ci a unui mic colţ zoologic. Până în anul 1959, efectivele de animale s-au concentrat progresiv în colţul zoologic Băneasa care mai târziu a devenit Grădina Zoologică Bucureşti.
Zoo Băneasa acoperă o suprafaţă de 5.85ha şi deţine în jur de 150 de specii şi subspecii, aparţinând atât faunei exotice, cât şi faunei autohtone.
Grădina Zoologică Bucureşti își aşteaptă vizitatorii în fiecare zi începând de la 9.00 dimineaţa cu poveşti despre anaconde, cinteze, struţi şi tigri, oi berbere şi alte animale extraordinare.