Evenimente

Heidi Chocolat lansează campania de responsabilitate socială „Cards of Joy”

Heidi Chocolat, liderul pieţei de ciocolată premium din România, desfăşoară în perioada 16 aprilie – 16 iunie campania de responsabilitate socială „Cards of Joy”. Iniţiativa propusă este unică în România: oamenii se implică public într-o cauză socială în care nu trebuie să investească financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune.

Participanţii sunt invitaţi să facă fapte bune şi să le înscrie pe site-ul campaniei (www.heidi-chocolat.com, secţiunea Cards of Joy). Ei vor cere online un cod, pe care îl vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lanţ uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat într-o tabără de creaţie.

Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare număr de voturi vor fi premiate. Săptămânal, vor fi oferite câte 20 de tablete Heidi, iar câştigătorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolată Heidi.

Copiii propuşi pentru a participa la tabăra de creaţie au fost selectaţi de organizaţia Salvaţi Copiii România, partener al campaniei. Aceştia vor pleca în luna iulie în tabăra de la Straja, judeţul Suceava, organizată de Adventure Camps. Proiectul este susţinut şi recomandat de eva.ro, iar utilecopii.ro este partener media.

Compania îşi propune să deruleze campania „Cards of Joy” şi în alte ţări, începând cu toamna acestui an.

Despre Heidi Chocolat

Heidi Chocolat este o companie producătoare de ciocolată premium, parte a grupului elveţia Confiseur Läderach. În acest moment, produsele Heidi Chocolat se găsesc în alte 16 state şi teritorii. În România, Heidi este lider pe segmentul de ciocolată premium, cu o cotă de piaţă de 6%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *