Stiri

RDS&RCS sustine ca succesul Self’Bank li se datoreaza lor in principal

In afaceri este foarte important ca atunci cand lansezi un serviciu inovator acesta sa respecte cele mai inalte standarde de calitate. Decizia ING Romania de a intra pe segmentul de retail banking in anul 2004 cu un concept nou a depins si de alegerea unui partener pentru partea de comunicatii, vitala intr-un domeniu in care zilnic sunt tranzactionate sume importante.

self

Reprezentantii ING declara ca serviciile oferite de RCS & RDS la ora actuala sunt mult peste media pietei.
Proiectul Self’Bank a fost foarte solicitant din punct de vedere al infrastructurii IT utilizate si a durat mai mult de un an si jumatate, incluzand nu mai putin de sase luni in care a fost facuta testarea integrata a solutiei.

Pentru acest proiect au existat peste 15 subcontractanti pe zonele de comunicatii, automate bancare, securitate, calculatoare, cablare, servere si storage. ING s-a asigurat ca sistemul de carduri care gestioneaza intreaga solutie este construit pe o infrastructura redundanta, cu doua centre de calcul aflate la distanta, cu capacitate de stocare replicata si cu back-up la liniile de comunicatie in fiecare ING Office.

Reprezentantii ING precizeaza ca atunci cand a fost facuta analiza pentru solutia integrata de comunicatii de la RCS & RDS a fost luata in calcul si o solutie VoIP, numai ca luand in considerare costul total al unei astfel de investitii, solutia de voce prin RCS & RDS a fost mai convenabila.
„Relatia cu ING era mai veche. Noutatea a constat in modalitatea de lucru, care a fost legata in primul rand de termenele foarte stricte impuse de ING. Au fost o multime de furnizori si depindeam unii de altii. Depindeam foarte mult si de momentul cand ING decidea sa transporte masinile la locatie, sa inceapa testele si sa lanseze biroul respectiv. Toate aceste lucruri au impus rigurozitate. La inceput a fost mai dificil, pentru ca acesti termeni au presupus si o schimbare organizationala. Au fost foarte multe departamente ale caror reguli au fost rescrise pentru acest proiect, au trebuit sa invete sa lucreze altfel, au trebuit sa se obisnuiasca cu timpi de reactie mult mai rapizi“, povesteste Ovidiu Ghiman, Director Comercial la RCS & RDS.
Self’Bank este singurul canal prin care clientii ING isi pot efectua SINGURI operatiunile bancare, asadar disponibilitatea intregii solutii este vitala. Solutia este monitorizata si administrata centralizat. Rezultatele, in primul an de functionare, arata ca disponibilitatea solutiei este peste cea a celor similare din Europa.

www.rcs-rds.ro