Asociatia “Berarii Romaniei†anunta continuarea trendului din 2005, in ceea ce priveste consumul de bere in sezonul rece.
Membrii asociaţiei – Brau Union Romania, Interbrew Romania, United Romanian Breweries Bereprod România şi Ursus Breweries – se laudă cu 1,856 milioane hectolitri adică 185.600.000 litri de bere vânduţi în primul trimestru al anului 2006. Comparativ cu primul trimestru al anului 2005, creşterea este de 16%.
Creşterea cu adevărat notabilă este cea a lunii februarie 2006 când, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2005, vânzările au crescut cu 28%.
CreÅŸterea medie a pieÅ£ei a fost de aproximativ 11%, cu peste 2,5 milioane hectolitri vânduÅ£i. Acest trend ascendent poate fi explicat prin creÅŸterea în continuare a popularităţii PET-ului, „dar realitatea este mai complexă. De fapt, berea ÅŸi-a câştigat locul pe masa românilor în toate ocaziile festive, mai ales de sărbători†, declară Dl. Constantin Bratu, director general al „Berarilor Românieiâ€Â.
Una peste alta, din datele de mai sus putem trage concluzia că românii nu mai au nevoie de zile călduroase, de nisip şi terase pentru a consuma bere, ci pur şi simplu de bere bună.