LifeStyle

Evanghelia dupa Iuda, un mare succes la National Geographic Chanel

Documentarul „Evanghelia după Iuda”, ce a avut premiera în 9 aprilie a.c., a adus rezultate excelente în privinţa datelor de audienţă pentru televiziunile de nişă, ca o consecinţă a îmbunătăţirii grilei de programe a National Geographic Channel pe 2006.

National Geographic Channel deschide apetitul românilor pentru documentare de calitate. Noile episoade ale seriei „Dezastre în aer” îşi continuă linia ascendentă în audienţe, fiind unul din cele mai apreciate documentare; nu sunt mai prejos nici seriile „Meserii dure”, „Clipe de coşmar” sau „Megastructuri”, care atrag, prin noile episoade, un public din ce în ce mai numeros.

Documentarul „Evanghelia după Iuda”, ce a avut premiera în 9 aprilie a.c., a adus rezultate excelente în privinţa datelor de audienţă pentru televiziunile de nişă, ca o consecinţă a îmbunătăţirii grilei de programe a National Geographic Channel pe 2006.

Deşi informaţiile despre acest documentar au fost sub embargo până pe data de 6 aprilie, ora 17.00, cand National Geographic Society a dezvăluit, în cadrul unei conferinţe de presă, detalii despre aceast subiect, „Evanghelia după Iuda” a reprezentat şi un succes mediatic.

Pe durata premierei, „Evanghelia după Iuda” a inregistrat audienţe totale de pâna la 0,7% şi un market share de 2,4%, documentarul fiind urmărit de 327.000 de telespectatori din mediul urban.

Ceea ce ne-a convins că trebuie să împărtăşim din reuşitele noastre, a fost rezultatul obtinut, în mediul urban, de reluarea documentarului, vineri, 14 aprilie a.c.. În locul unei scăderi fireşti, s-a înregistrat un nou record, 330.000 de telespectatori fiind martorii „Evangheliei dupa Iuda”.

Rezultatele vin în întâmpinarea unui alt eveniment pe care îl vom sărbători: aniversare a 6 ani de National Geographic Channel în România!

National Geographic Channel îşi invită telespectatorii să regândească modul în care văd televiziunea – dar şi lumea – prin programe inteligente şi inovative.