Documentarul „Evanghelia după Iudaâ€Â, ce a avut premiera în 9 aprilie a.c., a adus rezultate excelente în privinÅ£a datelor de audienţă pentru televiziunile de nişă, ca o consecinţă a îmbunătăţirii grilei de programe a National Geographic Channel pe 2006.
National Geographic Channel deschide apetitul românilor pentru documentare de calitate. Noile episoade ale seriei „Dezastre în aer†îşi continuă linia ascendentă în audienÅ£e, fiind unul din cele mai apreciate documentare; nu sunt mai prejos nici seriile „Meserii dureâ€Â, „Clipe de coÅŸmar†sau „Megastructuriâ€Â, care atrag, prin noile episoade, un public din ce în ce mai numeros.
Documentarul „Evanghelia după Iudaâ€Â, ce a avut premiera în 9 aprilie a.c., a adus rezultate excelente în privinÅ£a datelor de audienţă pentru televiziunile de nişă, ca o consecinţă a îmbunătăţirii grilei de programe a National Geographic Channel pe 2006.
Deşi informaţiile despre acest documentar au fost sub embargo până pe data de 6 aprilie, ora 17.00, cand National Geographic Society a dezvăluit, în cadrul unei conferinţe de presă, detalii despre aceast subiect, „Evanghelia după Iuda†a reprezentat şi un succes mediatic.
Pe durata premierei, „Evanghelia după Iuda†a inregistrat audienţe totale de pâna la 0,7% şi un market share de 2,4%, documentarul fiind urmărit de 327.000 de telespectatori din mediul urban.
Ceea ce ne-a convins că trebuie să împărtăşim din reuÅŸitele noastre, a fost rezultatul obtinut, în mediul urban, de reluarea documentarului, vineri, 14 aprilie a.c.. ÃŽn locul unei scăderi fireÅŸti, s-a înregistrat un nou record, 330.000 de telespectatori fiind martorii „Evangheliei dupa Iudaâ€Â.
Rezultatele vin în întâmpinarea unui alt eveniment pe care îl vom sărbători: aniversare a 6 ani de National Geographic Channel în România!
National Geographic Channel îşi invită telespectatorii să regândească modul în care văd televiziunea – dar şi lumea – prin programe inteligente şi inovative.