Coca-Cola si Emag!c Entertainment au decis sa renunte la editia din acest an a CokeLive. Coca-Cola a dorit sa ofere tinerilor romani un festival de muzica la standarde europene, lista de artisti fiind cel mai important ingredient pentru succesul evenimentului.
Contextul de pe piata muzicala, a facut dificila prezenta unor trupe considerate de catre Coca-Cola si organizatori relevante pentru publicul tanar din Romania. De aceea, dupa o munca de mai bine de jumatate de an, cei doi parteneri au decis de comun acord sa nu compromita experienta muzicala oferita de CokeLive.
“Decizia a fost indelung analizata. Inca de la lansarea CokeLive ne-am propus ca acesta sa fie unul dintre cele mai importante festivaluri din Romania. In mod neprevazut, contextul extern de pe piata muzicala de anul acesta s-a schimbat. Analiza intregului proiect, ne-a facut sa renuntam la o editie care risca sa nu se ridice la standardele pe care ni le doream.”, a declarat Elena Serban, Coca-Cola Brand Manager, Romania si Moldova.
Din dorinta de a oferi un eveniment de calitate, Coca-Cola s-a asociat in acest an cu Emag!c Entertainment, cea mai mare companie de promovare de concerte si impresariat artistic din Romania. Cei doi parteneri isi continua colaborarea in 2008 prin sustinerea B�ESTFEST, cat si a altor concerte de muzica rock. Coca-Cola este unul dintre cei mai mari investitori in evenimente muzicale din Romania, fiind implicata si in sustinerea festivalurilor Stuffstock, Peninsula etc.
Sursa: Bestmusic