Diana Dondoe se afla pe locul 5 in Top 50 al modelelor din lumea intreaga. A facut in cariera sa 1000 de prezentari . A aparut pe nu mai putin de 50 de coperti ale celor mai celebre reviste din lume. A realizat 1000 de pictoriale in cele mai prestigioase reviste de moda si este imaginea unor case precum Prada, Ungaro, Chanel, Miu Miu sau Balenciaga. In premiera in Romania dupa succesul sau international, Diana apare pe coperta Biz si povesteste in acest numar cum poti ajunge de la supermodel celebru la supermodel de afaceri.
Asemenea multor personalitati care i-au precedat pe coperta Biz, Diana este un om de succes, un om care a trecut peste orice bariera si a reusit acolo unde nimeni nu a indraznit sa aspire. Se poate spune despre Diana ca este un antreprenor: a crezut in ea insasi, a investit mult timp si pasiune si s-a transformat pe sine intr-o afacere de succes. Nu este de altfel singura afacere in care a investit, Diana dezvaluind pentru Biz ce investitii a facut in Romania, dar si la Paris si New York.
Bonus: Imaginea conteaza. Nu numai in modelling, ci si in business. Explica pentru Biz cum ar trebui companiile sa lucreze la imaginea lor Eliza Rogalski, Managing Partner la Rogalski Grigoriu Public Relations si Alexandru Iordan, agent de imagine la ImagineaTa.com
Alte articole in acest numar din Biz:
FOCUS: Milioane de euro din carti
Cu cifre de afaceri anuale de milioane de euro si cu oferte variate, librariile se transforma in adevarate concept store-uri si obtin profituri la care antreprenorii nici n-au indraznit sa viseze. Analiza pietei in acest numar din Biz.
MARKETING: Cum se vinde un politician roman
Consultanta in marketing politic este in Romania o piata sezoniera, inca neconsolidata si insuficient dezvoltata. Despre aceasta piata care „ infloreste †o data la patru ani, in numarul curent al revistei Biz.
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.
Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista Biz, va rugam contactati Adina Milea, Brand Manager. Tel: 021.206.06.80 , email: (adresa de email este ascunsa din motive de securitate)
www.revistabiz.ro