Carpatcement Holding lanseaza platforma online creata pentru a comunica intr-un mod cat mai eficient activitatile Grupului HeidelbergCement in tara noastra. Ea cuprinde informatii utile pentru fiecare categorie de public interesata de activitatea companiei: jurnalisti, parteneri, clienti, ONG-uri. Site-ul a fost realizat de agentia de consultanta in comunicare online, Selenis.
Noua platforma este organizata in cinci sectiuni si cuprinde informatii despre intreaga activitate a companiilor HeidelbergCement. La realizarea site-ului s-a tinut cont in principal de rapiditatea accesului la informatie. De asemenea Carpatcement a vrut sa demonstreze ca este o companie transparenta si a publicat informatii utile, insa care cu greu se pot gasi pe alte site-uri corporate romanesti.
Primele doua sectiuni (“Despre companie” si “Produse”) sunt dedicate prezentarii grupului HeidelbergCement si a celor trei companii prin care isi desfasoara activitatea in Romania: Carpatcement, Carpat Beton si Carpat Agregate. In cadrul acestor sectiuni, sunt prezentate si informatii despre rezultatele financiare ale companiei. Jurnalistii si analistii economici isi pot forma de aici o imagine completa despre impactul activitatii Carpatcement asupra economiei romanesti. Tot o dovada de transparenta este si publicarea intregii echipe de conducere si a biografiilor managerilor.
Cea de-a treia sectiune (“Dezvoltare Durabila”) este dedicata responsabilitatii sociale corporative, domeniu in care compania este implicata activ prin desfasurarea unor proiecte de protectia mediului, urbanism si arhitectura. Aici pot fi citite studii de caz ale proiectelor Carpatcement. De asemenea pot fi vazute parteneriatele facute pana acum de companie pentru a-si imbunatati impactul asupra societatii si a mediului.
Cea de-a patra sectiune este dedicata reprezentantilor presei si urmareste sa le simplifice acestora activitatea de cercetare. Printre altele, sectiunea le ofera acces la stirile de ultima ora, o arhiva de comunicate organizata intuitiv si o baza de imagini pe care le pot folosi pentru a-si ilustra articolele. Nu in ultimul rand, jurnalistii se pot abona pentru a fi anuntati in timp real de aparitia unei noi stiri pe site (prin email sau prin RSS).
Ultima sectiune cuprinde date de contact pentru toate cele trei companii ale Grupului HeidelbergCement in Romania.
“Suntem constienti de importanta uriasa pe care o dezvolta treptat mediul online. Avem experienta de lucru cu platformele anterioare, de aceea consideram ca un site optimizat, in care informatiile sunt foarte bine organizate si structurate, updatate in mod continuu, dar si foarte accesibile tuturor publicurilor noastre, reprezinta cheia unui proces de comunicare eficientâ€Â, declara Bogdan Arnautu, Sef Departament Comunicare Carpatcement Holding.
www.heidelbergcement.ro a fost realizat de agentia de consultanta in comunicare online, Selenis. Despre acest proiect, Dragos Dehelean, directorul agentiei, afirma:
“Pentru crearea acestei platforme am avut in vedere cele mai recente studii cu privire la modul in care diversele categorii de public interactioneaza cu un site corporate. Am tinut cont atat de feedback-ul jurnalistilor care vor informatie sintetica si de impact, cat si de necesitatile utilizatorului simplu, care respinge limbajul de lemn de pe majoritatea site-urilor corporate din Romania.”
www.heidelbergcement.ro este o platforma creata special pentru a imbunatati si inlesni comunicarea cu publicurile companiei: de la reprezentantii presei, autoritati, parteneri si clienti actuali sau potentiali, si pana la publicul larg.
HeidelbergCement este lider mondial pe piata de agregate si un important jucator in domeniul cimentului, betonului si altor activitati conexe, ceea ce il pozitioneaza printre cei mai mari producatori de materiale de constructii din lume. Compania are peste 70,000 de angajati in 2,800 de locatii pe patru continente. Pentru 2007, cifra de afaceri a Grupului este estimata la aproximativ 10.7 miliarde euro, iar vanzarile de ciment si clincher se ridica la aproximativ 88 milioane de tone.
In Romania, Grupul este prezent in productia de ciment, betoane si agregate prin companiile CARPATCEMENT HOLDING, CARPAT BETON, respectiv CARPAT AGREGATE. Activitatile din domeniul cimentului in Romania sunt coordonate de compania CARPATCEMENT HOLDING. Cimentul este produs in cele trei fabrici aflate la Bicaz, Deva si Fieni.
Selenis este o agentie de consultanta in comunicare, specializata in folosirea mediului online. Printre clientii agentiei se numara: Carpatcement Holding, Orange Romania, BRD Groupe Societe Generale, Tuborg Romania, Ozone Laboratories. Afla mai multe detalii pe http://www.selenis.ro.