LifeStyle

Ford: negociatorul ramane

Cover story-ul BusinessWeek Romania din aceasta saptamana prezinta detalii de culise legate de preluarea Automobile Craiova de catre Ford, precum si planurile de investitii viitoare ale constructorului american.

Lyle Watters, cel care a negociat preluarea, declara intr-un interviu acordat in exclusivitate BusinessWeek Romania: “Misiunea mea s-a incheiat in termeni de finalizare a negocierii contractului. Dar nu voi pleca, pentru ca voi deveni presedinte al consiliului de administratie al Ford Romania”

Preluata oficial la sfarsitul saptamanii trecute, fabrica de la Craiova va intra intr-un proces de tranzitie care va dura pana la momentul introducerii in productie a unui model total nou, in 2009, timp in care accentul va fi pus pe dezvoltarea facilitatilor, pregatirea pentru productia noilor modele si pe inceperea programului de angajari. Planurile de investitii vizeaza cresterea numarului de angajati de la 3.900 la peste 7.000 de oameni, investirea a 675 milioane de euro si atingerea unui nivel de productie de 300.000 de unitati pe an.

La momentul atingerii capacitatii maxime de productie, uzina de la Craiova va fi una dintre cele mai importante detinute de constructorul american in Europa, iar influenta sa va fi resimtita in operatiunile generale ale Ford. Transit Connect, primul model care va fi produs la Craiova poate avea efecte pe continentul nord-american urmand sa intre la vanzare pe anumite piete din America incepand cu vara anului 2009. In SUA, Ford incearca sa ii convinga pe oficialii din New York sa accepte o versiune a Transit Connect ca taxi.

In acelasi numar, BusinessWeek Romania va prezinta un dosar special dedicat crizei financiare pe care Romania incearca sa o evite, in conditiile in care moneda nationala este supusa unei duble presiuni: una venita de pe piata externa din cauza recesiunii economice din Statele Unite si una din partea pietei interne. Deprecierea excesiva din prezent se datoreaza si scaderii productivitatii si adancirii deficitului de cont curent.

Alte subiecte:

Dividende de aur tara noastra are
Frauda de 5 miliarde de euro de la Société Générale determina banca franceza sa solicite dividende mari din partea BRD

Vremea recesiunii
In timp ce economia SUA oscileaza intre rau si mai rau, se pune tot mai des o intrebare: care este cea mai buna cale de urmat?

Temelie pentru o afacere
Proprietarul farmaciilor Remedio vrea sa construiasca un oras satelit in apropiere de Bucuresti

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat in 1995 cu doua divizii de publicatii: Business Publishing (ce cuprinde saptamânalul in limba engleza Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook si revista de publicitate Campaign) si Lifestyle Publishing (Stuff – licenta revistei internationale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revista de cinema din România, Autocar – licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.

Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Camelia Eremia, Marketing executive, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau (adresa de email este ascunsa din motive de securitate)
www.bmg.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *