Informatie-bomba care a “transpirat” pe filiera serviciilor secrete: multimiliardarul Columbeanu a regizat intreaga operatiune “Sex oral cu Monica si Iri”. Scopul: o reclama imensa pentru business-ul sau si pentru emisiunea pe care o va lansa la B1 TV. CANCAN are surse solide in mediul serviciilor secrete din Romania, lucru atestat de dezvaluirile noastre anterioare. Pe aceasta filiera, ne-a parvenit ieri o informatie-bomba, despre care, initial, am suspectat ca ar ascunde o tentativa de intoxicare. Argumentele puternice care sustin aceasta informatie si credibilitatea sursei care ne-a oferit-o ne-au determinat insa sa o luam in calcul si sa o analizam din toate punctele de vedere. Concluzia ar fi ca Irinel Columbeanu a orchestrat din umbra partida de sex oral cu sotia sa, Monica, iar filmul ne-a fost trimis special pentru a fi publicat, printr-un “furnizor-tampon”!
Scopul diversiunii
Logic, in spatele unei astfel de regii exista intotdeauna o tinta a “orchestratorului”. In cazul de fata, tinta lui Columbeanu ar fi una de imagine: pe de o parte, el si-a asigurat (prin acest scandal) o reclama la business-ul sau (un material de constructie extrem de rezistent, despre care chiar el s-a plans ca nu a penetrat suficient piata), iar, pe de alta parte, o promovare cu o audienta-imensa pentru emisiunea pe care o va lansa saptamana viitoare la postul B1 TV. Din acest punct de vedere, “costurile” unui astfel de film si aruncarea lui pe piata s-ar acoperi cu varf si indesat.
Dincolo de orice comentariu, acest scandal ii aduce lui Columbeanu mai multe avantaje decat dezavantaje. Despre avantaje, am scris mai sus. Dezavantajele ar fi ca el a comis o partida de sex oral, imorala (sustin unii, altii au alta parere) cu sotia lui, intr-un loc public. Fiind vorba insa despre Monica, sotia lui Irinel, scandalul este oarecum estompat. Asadar, emisiunile televizate de la B1 TV, Antena 1 sau alte posturi care au dezbatut subiectul descoperit de CANCAN i-au adus mai multe bile albe, dar si una neagra. CANCAN
Sindromul “Paris Hilton-Britney Spears”!
Situatii similare, cand personaje cunoscute si-au regizat singure mega-scandaluri pentru a iesi dintr-un con de umbra, nu sunt deloc rarisime in strainatate. Paris Hilton, Lindsay Lohan si Britney Spears au recunoscut de curand ca au premeditat sa iasa in public, in baruri, fara chiloti si sa se imbete, doar ca sa atraga atentia paparazzilor. Psihologii au numit aceasta strategie de imagine sindromul “Paris Hilton-Britney Spears”, sindrom de care “sufera celebritatile ce, la un moment dat, nu se mai simt in atentia opiniei publice”!