Mai mult de 30 000 de cititori ai AUTO ZEITUNG au dat calificative excelente marcii Volkswagen pentru „eficienta economica†si „grija pentru mediul inconjuratorâ€Â. Inovatii precum modelele BlueMotion, care sunt cele mai economice autovehicule din clasa lor, au ajutat la definirea imaginii Volkswagen ca brand economic.
Conform studiului realizat printre conducatorii de automobile, Volkswagen construieste cele mai economice masini. Tehnologia TSI, care inseamna placere mai mare de a conduce cu un consum mai mic de combustibil, precum si o gama larga de motoare diesel, se bucura de cea mai buna reputatie printre cumparatori. Modelele BlueMotion, in special, se diferentiaza nu numai printr-un consum mai mic de combustibil dar si prin emisia mai mica de noxe. Primul model al seriei a fost Polo BlueMotion, prezentat in vara anului 2006. Acesta a impresionat cu un consum de 3.8 L si emisii de CO2 la un nivel de 99g/km. La inceputul verii 2007, Volkswagen a lansat inca doua modele din aceasta serie: Passat si Passat Variant BlueMotion. Golf–ul BlueMotion va fi lansat in curand, la International Automobile Exhibition (IAA) in Frankfurt si va fi pus in vanzare din toamna.
Cititorii au votat de asemenea Volkswagen pe locul doi la categoria „Grija pentru mediul inconjuratorâ€Â. Volkswagen se preocupa de mediul inconjurator inca de multi ani si pe termen lung urmareste sa reduca si mai mult consumul prin folosirea de combustibil si motoare alternative.
Sursa: Porsche Romania/Scorpion