Xiaomi, lider global în tehnologie, a lansat în România flagship-ul Xiaomi Mi 11. Un smartphone cu adevărat premium. Pe lângă Mi 11, Xiaomi a anunțat și mult așteptatul Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition.
Noua ediție a brandului combină elemente de design de la cele mai mari companii de automobile cu tehnologia avansată de trotinete electrice Xiaomi, oferind fiabilitate, stil și comoditate fără compromisuri. Utilizatorii Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition se vor face cu siguranță remarcați, datorită accentelor de turcoaz și a inscripției AMG din zona roții din spate.
Noua trotinetă electrică este cea mai bună din clasa ei, atinge o viteză maximă de 25 km/h și are o autonomie de 45 km cu o singură încărcare. Designul nu este totul. Sistemele de siguranță sunt la cel mai înalt nivel. Trotineta are sistem dublu de frânare, cauciucuri gonflabile cu amortizoare și display integrat pentru o monitorizare completă. De asemenea, este pliabilă pentru a fi ușor de transportat și a ocupa un spațiu redus.
Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition va fi disponibil în curând pe piața din România, începând de la prețul recomandat de vânzare de 3.899 lei.
Cine este Xiaomi ?
Punând accent deopotrivă pe inovație și calitate, Xiaomi este preocupată constant ca utilizatorii săi să se bucure de o experiență de înaltă calitate și totodată pune accent pe eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare, cu prețuri juste, pentru a le permite tuturor oamenilor să se bucure de o viață mai bună prin intermediul unei tehnologii inovatoare.
În acest moment Xiaomi este al treilea cel mai mare brand de telefoane inteligente la nivel mondial, și a creat cea mai mare platformă AIoT (AI+IoT) pentru utilizatorii săi, cu 289.5 milioane de dispozitive inteligente conectate la această platformă, în afară de telefoane și laptopuri. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 90 de piețe din întreaga lume. În august 2020, compania s-a clasat pe locul 422 în topul Fortune Global 500, urcând 46 de poziții față de anul anterior. De asemenea, s-a situat pe locul 7 între companiile de internet din clasament. În mai 2020, compania a ajuns încă o dată în topul Forbes Global 2000 și a urcat pe locul 384.
O trotineta interesanta.