Carla’s Dreams au reusit in scurt timp sa devina cel mai indragit proiect din Romania. Iar acest lucru se vede prin difuzarile de la radio, prin numarul de concerte. vizualizarile de pe YouTube. Carla’s Dreams sunt peste tot.
Ii poti intalni si tu pe 14 iulie la Amfiteatrul Mihai Eminescu din Bucuresti (zona Arena Nationala), cand vor sustine un nou concert.
Persoane importante din viata publica, fani declarati ai celor de la Carla’s Dreams vor fi acolo. De la Andra si Delia, pana la Andreea Esca si alti oameni importanti din radio si televiziune.
Pe 14 iulie, la Amfiteatrul Mihai Eminescu din Bucuresti in deschiderea concertului Carla’s Dreams, vor urca pe scena Nicoleta Nuca si Vanotek.
Biletele inca mai sunt disponibile in doua categorii de pret: categoria I (sectoarele A,B,C) la 115 RON si categoria II la 95 RON si se se gasesc in vanzare doar in reteaua Eventim.ro! (Magazinele Vodafone, Orange, Domo, Librariile Carturesti, hypermarket Carrefour si benzinariile OMV).
Cel mai recent single “Acele” al celor de la Carla’s Dreams are peste 20 de milioane de vizualizari in doar o luna si jumatate de la lansare, iar remix-ul de la “Sub Pielea mea” facut de Midi Culture este pe locul 16 pe Shazam, devansand artisti precum Coldplay, Pink, Adele, Major Lazer, Alicia Keys sau David Guetta).
Carla’s Dreams sunt artistii nonconformisti, talentati, creativi care cuceresc Romania si impresioneaza prin mesajele puternice, sound-ul divers, colaborarile de success cu INNA, Antonia, Delia, Loredana Groza. Se poate spune ca 2015 a fost anul celor de la Carla’s Dreams. Cel mai vizionat video de pe YouTube in Romania este “Cum ne noi”, (peste 41 de milioane de vizualizari), colaborarea artistilor cu Delia, piesa care a fost locul 1 incontestabil pe radio si TV in Romania. Tot ei au compus piesa “Da, mama”, interpretata de Delia care are peste 33 de milioane de vizualizari. Piesa “Te rog” a devenit virala pe Internet, imediat ce s-a lansat, locul 1 pe radio si TV, cu aproape 23 de milioane de vizualizari. Nonconformistii artisti sustin concerte sold out atat in Romania, cat si in Republica Moldova. La inceputul lui 2016, au lansat piesa “Sub pielea mea #eroina”, o piesa cu un videoclip controversat, care a strans in 20 de zile aproape 10 milioane de vizualizari (acum are peste 31 de milioane de vizualizari).
#tucucinevii?