Magazinul online FashionUP anunță extinderea portofoliului de produse, incluzând din această lună și Puma România, unul dintre cele mai îndrăgite și solicitate branduri de vestimentaţie sportivă. FashionUP vine astfel în întâmpinarea dorinţei clienților de a avea acces la o gamă cât mai variată de produse la cele mai bune preţuri.
În ceea ce privește colaborarea cu Puma România, aceasta a prins contur în noiembrie 2015, printr-o campanie organizată în perioada Black Friday.
Parteneriatul acesta presupune adăugarea în oferta magazinului a peste 200 de articole de încălțăminte pentru bărbați și femei, urmând să fie extinsă gama cu articole de îmbrăcăminte și accesorii. Toate produsele Puma sunt disponibile la prețuri speciale, începând de la 49,90 lei, iar unele dintre ele beneficiază de reduceri care ajung până la 55%.
Parteneriatul cu Puma România a venit ca o dezvoltare firească a conceptului pe care FashionUP l-a introdus pe piața din România în 2015: Shop Smart Real Brand. Această marcă este un “Real Brand” și aprecierea de care se bucură în România este binecunoscută. Conform datelor magazinului, articolele Puma România sunt deja în top 10 cele mai vândute branduri și odată cu creșterea numărului de produse poate ajunge în top cinci.
În 2016, FashionUP înregistrează vânzări cu 300% mai mari comparativ cu anul trecut. Totodată, compania preconizează că va ajunge la un portofoliu cu peste 50.000 de produse care să îndeplinească o singură condiție, cea care diferențiază magazinul de altele similare: branduri de top la prețuri mici. Pe lângă Puma România, gama fashion sport mai cuprinde mărci precum Adidas, Nike, New Balance, Reebok și Vans, iar acestora li se adaugă, din portofoliul extins, branduri precum Guess, CK, Just Cavalli, Michael Kors.