Black Friday 2013 la Domo: reduceri de până la 50%, înjumătățirea timpului la case și 50% mai mult personal la dispoziţia clienţilor. Domo pregăteşte cea mai mare campanie de Black Friday de până acum.
Retailerul anunță pentru Black Friday reduceri de până la 50% la mai multe categorii de produse, suplimentarea cu 50% a personalului care va sta la dispoziția clienților și implementarea unei noi conexiuni în bandă largă, de 8 ori mai rapidă faţă de cea de anul trecut. În plus, compania a investit şi într-un up-grade al softului de gestiune în scopul reducerii cu până la 50% a timpului petrecut la case.
Toate cele 97 de magazine Domo din București și din țară vor fi astfel pregătite să-și întâmpine clienții la evenimentul Black Friday. Cumpărătorii vor avea la dispoziție o gamă variată, de peste 8.000 de produse, inclusiv modele disponibile exclusiv în magazinele Domo.
„Ne așteptăm la vânzări de până la 8-9 ori mai mari faţă de media unei luni normale. Tocmai de aceea am făcut din timp toate pregătirile ca să le putem oferi clienților noștri atât produsul dorit la un preț redus, cât și cea mai bună experienţă de cumpărare de Black Friday la Domo. Am suplimentat suprafaţa de depozitare cu peste 2.500 de m2, am crescut cu 50% numărul personalului și am încheiat contracte cu firme premium de curierat pentru onorarea comenzilor online”- a declarat Ligia Roşu, Marketing Manager Domo.
Se estimează creșteri substanțiale ale vânzărilor Domo la toate gamele de produse, cu vârfuri înregistrate la câteva categorii, precum tablete, smartphone-uri, smart TV și TV 3D. Domo așteaptă, de asemenea, o creștere a vânzărilor pe segmentul electrocasnicelor mici, în cazul cărora estimarea ar fi de până la cinci ori mai mare comparativ cu media unei luni obișnuite.
Pentru a sonda cât mai detaliat preferințele, nevoile și opțiunile clienților de Black Friday, Domo a lansat pe 1 noiembrie aplicaţia „Spune ce-ţi doreşti de Black Friday!”. Sondajul a fost completat până în prezent de peste 3.500 de persoane şi se va încheia pe 15 noiembrie. Rezultatele preliminare ale sondajului arată că mai mult de 30% dintre respondenți intenționează să aloce un buget de aproximativ 1.000 de Lei pentru cumpărăturile de Black Friday.